Le Tour de France

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

PinK^^ShadoW skrev:forstår ikke de tager en mand i gult ud, UDEN de har en positiv test!!!
Ja, det er da kun godt for Rabobank at de endelig har en mand i gult som kan holde på trøjen
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Hvis han har løget over for sin arbejdsgiver, så kan hverken Rabobank eller selve sportsdirektørerne stå inde for hvad han siger og lover.

Rasmussen har tidligere udtalt, at man kan stole på ham, men den påstand falder til jorden med et brag ovenpå hans løgn.
Billede
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

men den løgn der er snakke om, er det "bare" at han ikke var i Mexico men Italien???
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Dj Dk skrev:
PinK^^ShadoW skrev:forstår ikke de tager en mand i gult ud, UDEN de har en positiv test!!!
Ja, det er da kun godt for Rabobank at de endelig har en mand i gult som kan holde på trøjen
Jamen det er jo slet ikke det noget af det handler om. Han kunne have kørt som vandbærer på holdet og det ville vel ikke ændre situationen, bortset fra at DCU så nok ikke ville have lækket nyheden under Tour de France.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Dj Dk
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Ja, Sådan har jeg også forstået det 8O
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Den løgn er da også en ret alvorlig en, når der nu køres med så stramme regler inden for netop angivelse af hvor man er.

Det jeg ikke forstår i sagen, nu hvor Michael Rasmussen faktisk afviser påstanden om at have været i Italien det pågældende tidspunkt, er at de fyrer ham fra holdet uden at der er 100% sikkerhed i sagen. For som det står nu er det Rasmussens ord mod Cassanis.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Dj Dk
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Men QrazyLeg er han blevet fyret ?, eller har Rabobank bare nævnt det ?
PinK^^ShadoW

Indlæg af PinK^^ShadoW »

han er smidt af holdet? går ud fra det er en fyring!
nogle der ved om resten af holdet stiller op i morgen?
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Kazo

Indlæg af Kazo »

På BBC's hjemmeside, står der, at han er blevet sparket ud af Touren og fyret fra holdet.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_s ... 916698.stm

Qzl > Jeg er enig med dig i, at det er en drastisk beslutning der er blevet truffet, når der ikke ligger håndfaste beviser (jeg har hørt om).
Billede
Dj Dk
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

jeg synes, det er fair nok at Rabobank giver en straf til Michael Rasmussen for at lyve om sine træningsteder, Men at give den samme aften er måske lige naiv nok !
Paven666

Indlæg af Paven666 »

Sponseren ville have ham af holdet i flg. http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/ar ... 622.ece]EB
Kazo

Indlæg af Kazo »

Fra eb.dk

"Theo de Rooy (holdets manager, red.) konfronterede Michael Ramussen med den oplysning, at han var i Italien i stedet for Mexico, som han ellers havde sagt. Og konfronteret af Theo de Rooy indrømmede Rasmussen, at han havde løjet."
Billede
Dj Dk
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Paven666 skrev:Sponseren ville have ham af holdet i flg. http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/ar ... 622.ece]EB
linket er sådan her: http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article321622.ece
PinK^^ShadoW

Indlæg af PinK^^ShadoW »

som kazo og QL skriver er det en hård straf at smide ham af holdet, uden at være 100 % sikker!!

- Kasper Spez
Dj Dk
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

PinK^^ShadoW, det er så sandt
Paven666

Indlæg af Paven666 »

PinK^^ShadoW skrev:som kazo og QL skriver er det en hård straf at smide ham af holdet, uden at være 100 % sikker!!
De(sponseren) smider ham af holdet pga alle hans løgne...

Fra eb:

- Vi kan ikke sige, at Rasmussen snød, men hans forsømmeligheder og løgne blev ubærlige, siger Christian Prudhomme til AP efter nyheden om, at Rasmussen er trukket ud af løbet.

UCI's præsident Pat McQuaid roser Rabobank for beslutningen.

- Jeg kan kun bifalde det. Det er nul-tolerance politik, og det er en lærestreg for fremtiden.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Det er trist for cykelsporten og trist for den danske cykelinteresse. Problemerne med Michael Rasmussen er dog ikke nogle, der lige er opstået. De sidste par år har man jo hørt om, hvor lidt han giver til holdet og hvor meget han kræver. Det til trods for, at han kun kører godt i TdF.

Samme tema har kørt hele touren. Michael Rasmussens kontrakt udløber, men Rabobank gør intet for at forlænge eller forny kontrakten. Nærmest tværtimod. Michael vil ikke køre med headset og han vil ikke støtte op om de andre ryttere.

Så kommer advarslerne fra UCI og DCU frem på et dårligt tidspunkt. Det har stort set hele TdF virket som om, at Michael Rasmussen skal ned med nakken. Hans træning i Mexico blev taget som et eksempel på trods af, at den tynde luft i de mexicanske bjerge netop skulle være godt til bjergklatring. At MR ikke er at træffe i Mexico, men når han så har været i Italien og træne i stedet for, så tænker jeg. Ny smart doping. Går den så går den. Bare se Astana/Vinokourov og Cofidis rytteren.

En ting er, at MR er et problembarn, men når han direkte lyver omkring sin træning, så forsvinder troværdigheden. Og troværdigheden er det vigtigste for en sponsor.

Det bliver spændende at stå op om et par timer og finde ud af, hvad der sker i dag.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Dj Dk
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Haha, det var de sku hurtig om at lave :lol:
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

jeg kan ikke finde ham :S

Som mange antyder er de uenig med beslutningen. (misforstå mig ikke, det er jeg skam også) nogen siger at han intet har gjort forkert. Men men men, man kan jo ikke bare smide en rytter ud af verdens største cykelløb, udelukkende fordi man gerne vil have ham ud. Michael har da med sikkerhed gjort noget forkert ellers ville han ikke bliver smidt ud af dette års tour.

Det kan være at der er nogen der vil have michael ud af touren og derfor har de sandsynligvis vente på at han skulle lave en minste lille fejl så de kunne smide ham ud. Den er så kommet nu her, så er de jo i deres fulde ret til at smide ham ud!
Besvar