Hvad laver du?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Cokeline skrev:
mimic skrev:HTX studerende på 3. år
Næste år regner jeg med at fortsætte i sønderborg indenfor noget studie omhandlende styring og programmering af robotter o.lign.
Wuhu en CA'er mere i 6400
Jepper :P
Top notch by at studere i! :D
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
overlord
Geografisk sted: DK

Indlæg af overlord »

HHX-student i 2006 og arbejder nu i et større transportfirma.
Thedjzz
Geografisk sted: Jomfru Ane Gade
Kontakt:

Indlæg af Thedjzz »

Arbejder i Sonofon Kundeservice, og og spiller som dj hver fredag og lørdag...
/The Djzz
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

1.V på gymnasiet, samfundsfaglig/matematisk, overvejer at skifte til noget mere musisk.

Har været på Ringe Efterskole sidste år, i 9. klasse.

Arbejder i Jysk, og roder med min scooter/knallert, træner i center, er sammen med kæresten, vennerne, fester, spring gymnastik på fyn og hjemme i Nakskov.

Fremtiden vil jeg være noget selvstændigt, nok noget med IT eller noget grafiker.
thorolf15
Geografisk sted: Somewhere in France :)

Indlæg af thorolf15 »

Arbejder som maskinmester paa CERN (European Center of Nuclear Research) i Schweiz/Frankrig

Det er mig der sidder nede i hjoernet (Foer vores ny kontrolrum var rigtig i brug, det er en anelse mere crowded nu) :P

Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg har egentlig tit tænkt på dit arbejde som at du er en dansk udgave af Homer Simpson :lol:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
thorolf15

Indlæg af thorolf15 »

Hehe, ja det siger vel lidt at jeg sidder og skriver paa chart attack klokken 2 om natten...

Sidebemaerkning:

Hvordan helvede kan det egentlig gaa til at jeg kun har 200posts? Har sku da vaeret medlem i 200aar
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg ved at der gik nogle indlæg tabt under en opdatering. Meeen tror ikke det var så mange (for mit eget antal af indlægs skyld håber jeg virkeligt det var få!).

Men du har nok bare en evne til at blot at skrive noget når det er relevant :wink:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

QrazyLeg skrev:Jeg ved at der gik nogle indlæg tabt under en opdatering. Meeen tror ikke det var så mange (for mit eget antal af indlægs skyld håber jeg virkeligt det var få!).

Men du har nok bare en evne til at blot at skrive noget når det er relevant :wink:
Skulle Thor-drengen være blevet voksen!!?? 8O
Næppe :lol:

@ Thorolf:
Når du så sidder der og skriver på CA - så er det lige med at holde styr på hvilken skærm (ffs! der er mange) der er forum og hvilken der overvåger plutonium! - Homer, ja den sammenligning er vist lige i skabet, haha...

Går det ellers godt med din Bimmer dernede i alpelandet?
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
thorolf15

Indlæg af thorolf15 »

Hehe, voksen det ved jeg sku ik helt!

Og bimmeren er sku blev solgt... Til en dansker for at det ik ska vaere loegn!

Har erstattet den med en bette golf istedet. en tdi130 4wd, den dur nemlig os i snevejr! Sku jeg lige hilse og sige at bimeren ik gjorde :lol:

Ellers stille og roligt, tror der er gaaet en toemrer tabt i mig, har spenderet det sidste aar paa at saette lejlighed totalt i stand, og er ved at koebe grund nu :roll:

Faar du ellers malet nogle skilte, og vendt nogle plader ?
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Student anno 2007, arbejder pt på et lager og regner med at arbejde forskellige steder i et eller to år inden jeg enten smutter på et erhvervsakademi eller læser økonomi på et universitet..
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

QrazyLeg skrev:Jeg har egentlig tit tænkt på dit arbejde som at du er en dansk udgave af Homer Simpson :lol:
Nu kender jeg thorolf fra det virkelige liv..og jeg kan fortælle at den sammenligning ikke er ramt helt ved siden af... ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Jeg går i 1.g på gymnasiet. Ellers bruger jeg meget af min tid på ishockey og mit arbejde som butiksassitent/hjælpedreng i Nautic Surf og Ski i herning.
SneTh over and out..
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

er 4 år henne på universitet, nærmere bestemt marken nede på RUC. :) Læserretorik og kommunikation, efter at have læst økonomi..
Laver generelt en masse smadret ting, burde ikke komme bag på de fleste at jeg render rundt og hjælper de uartige børn fra jagtvejen, med at finde dem en ny legeplads. Og generelt hjælper mange på den fløj, selvom jeg er liberalist på langt de fleste punkter, men igen jeg er vel en modsætningernes mand.
Når jeg skal tjene penge, så foregår det ude på det nye operahus, hvor man laver arrangementer og en masse andre sjove ting. Derfra også tilnavnet opera-ekspert.
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Arbejder i Bilka Viborgs Quickfood... udover det roder jeg lidt med hjemmesider...

Computeren har dog været sat ret meget på stand-by det sidste halve års tid, da jeg arbejder hele tiden, og stadig gerne vil være lidt sammen med vennerne. :0

Regner med at starte som Datamatiker eller Web-Integrator her om et års tid.
Billede
Brugeravatar
Bjerring
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Bjerring »

3. år på HHX i Esbjerg, og i øjeblikket intet job ved siden af :)
Last night a DJ saved my life with a song
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Fredag er jeg udlært som Kontorassisten!! nedern job så derfor starter jeg på mandag med en IT ingeniør udd.

derudover besider jeg 3 andre jobs.. som slagter, it supporter og sælger for Supergross..
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Lastbils chauffør (højre sving here i come) eller bor jeg i eget hus med min kone gennem 2 år Luisa og vores 4 børn aka Rottweilerne Kaiser og vega og De 2 Cane Corso'er Medusa og Miguel. Ja ud over det laver jeg ikke så meget skulle gerne ha sat huset i stand snart. damn en hel dating profil næsten!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

skal igang med 3. semester på IBA i Kolding, ellers HHX fra Esbjerg sommeren 2006.
thorolf15

Indlæg af thorolf15 »

TheJackal skrev:
QrazyLeg skrev:Jeg har egentlig tit tænkt på dit arbejde som at du er en dansk udgave af Homer Simpson :lol:
Nu kender jeg thorolf fra det virkelige liv..og jeg kan fortælle at den sammenligning ikke er ramt helt ved siden af... ;)
Du sir bare til hvis vi ska ha' en feigling 8)
Besvar