Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Forskellige typer af kontakter. Den ene kører til tider på min email herindefra eksempelvis (dog mest en anden email til andre kontakter), og den anden til mine venner. Hvis man har en email der siger meget om ens navn er muligheden for at være anonym mindre. Og har man ikke en der siger noget om ens navn kan folk måske have svært ved at relatere ens navn til en bestemt email. Derfor to styk.
Det skal siges at jeg på alle måder hader og afskyr msn. Desværre er der bare ikke så mange der stadig bruger ICQ.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Maunus skrev:snabelfisk
De 3 knapper du har, kan de komme i XP også?
Nogen af jer skrivebords eksperter som ved hvorfor jeg har sådan nogle grimme skygger bag min tekst?
og kan i anbefale nogle programmer til at få min menu linje i et federe design? (: (Jeg har XP!)
Mine 3 knapper er lavet med AveDesk, og så har jeg fundet nogle ikoner jeg synes passer til. Så det kan du sagtens rode med i XP, gjorde jeg meget i dengang jeg kørte XP.
Hvis du skal have din bundlinie ændret, kan jeg anbefale StyleXP med tilhørende crack selvfølgelig og så tage et kik på deviantart.com
Der er masser af skins til stylexp. Personligt kan jeg ikke give dig mine skins da jeg slettede dem, da jeg skiftede til Vista.