Du ved, du er fra Aalborg når..

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Haha selvfølgelig vil jeg da droppe V4 hvis jeg ikke bryder mig om klienellet, det er da logisk.
jeg gider heller ikke på Spirit fordi jeg ikke kan lide de folk der går dernede, og så var jeg egentlig ligeglad med om de spillede house, trance eller andet jeg fandt spændende.

Jeg ændre ikke holdning, bare fordi en masse menesker tilslutter sig min holdning, så skulle jeg i såfald droppe house musikken fordi flere og flere høre house ?
Og det er ikke tilfældet.
Modsat tilslutter jeg mig heller ikke noget, bare fordi det bliver populært - jeg har heldigvis formået at få mig en rygrad og evnen til at skabe min egen holdning.

Det er fint at du ikke vil "disse" byen hvis du er borger i den, jeg kan bare ikke se grunden til at affinde sig med noget man er utlfreds med. Det kan være det er en forskel i vores indstilling - men jeg synes det virker lidt vagt.

Jeg har det imod byen at den er ret død på det brede kultur udvalg, det eneste kultur der er at finde i byen er under hård kontrol af 2-3 grupper af event magere, som alle er snæversynede og uden nosser til at tage chancer. Derud over støtter kommunen udelukkende disse få grupper, og disse få grupper med hver deres sted - skal i følge kultur vedtægterne åbne deres lokaler for andre kulturelle events, end deres egne.
Men dette sker ikke og det kommer næppe til at ændre sig når en af disse grupper får kontrol over Nordkraft som ellers virkede så spændende i starten, men pludselig er blevet ret så ligegyldigt.

Der er dog nogle plusser i byen på kultur siden, vi har det Hemli som laver nogle fede forestillinger, vi har Mind Your Head som forsøger at få skabt noget klub kultur i byen. Chill I parken gør et forsøg, de har ikke haft den store succes endnu. Men de har gang i nogle ting som er spændende.

Mentaliteten i byen er præcis lige så bonderøv som hvor jeg kommer fra - THY. og det er på ingen måde noget at være stolte af.

Byen mangler en masse ting, men mest af alt mangler den nogle folk med nosser der tør lave nogle ting og sager.

Ang. midtbyen - det pisser mig ikke af mere, jeg ligger ikke mærke til det mere, det er blevet hverdag her hvor jeg bor.

Jeg gider ikke sidde og bruge mere tid på at redegører for hvad der gør, at jeg finder Aalborg skræmmende landsby agtigt. Den forklaring kan du få over en øl nede på en af de utallige værtshuse der ligner hinanden, spiller det samme og ligger det samme sted :(
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Deejay_Wonder skrev:... Århus og Kbh er for stor og Odense virker for rodet og alt for ødet.
Man ved man snakker med jyde, når de synes Kbh er for stor...

København er da verdens ALLER mindste "storby" :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Så er jeg helt med på hvorfor du ikke kan lide Aalborg :D Havde godt læst din mening hvad angår kultur i byen et helt andet sted. Tror desværre hver by fokusere på et mærkeområde. Den by jeg "oprindeligt" kommer fra satsede meget på de ældre mennesker og gjorde ikke ret meget ud af ungdommen. Derfor fandt jeg ikke byen latterligt og trivedes godt i den.

Men du kan mødes med mig på den lokale, så kan du komme med den forklaring du omtaler hahahaha :D Desuden er det vel også svært for et værtshus at rykke et andet sted hen (hvis du forstår pointen). Ses på den lokale gamle dreng

Frz: Var det så New York der lå i Dk ville jeg også finde den stor. Det er nok mere et spørgsmål om hvad man personligt finder passende af størrelse og jeg synes personligt Kbh er for stor selvom jeg synes det er en fed by.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Deejay_Wonder skrev:Frz: Var det så New York der lå i Dk ville jeg også finde den stor. Det er nok mere et spørgsmål om hvad man personligt finder passende af størrelse og jeg synes personligt Kbh er for stor selvom jeg synes det er en fed by.
Når på sin cykel kan cykle fra den ene ende til den HELT (af det man kalder Kbh - brokvartere + centrum) på ca. 15 min, så synes jeg ikke man kan tillade sig at kalde byen for stor.

Tager man ALLE omegns byer med i "Kbh" så bliver byen selvsagt en del større, men det har jo sådan set ikke noget med "byen" at gøre.

Man begynder at kunne snakke stor, når man snakker London - der er centrum nærmest udefinerlig stort - mange andre STOR-byer rundt om i verden er ikke så slemme som den (synes jeg). New York er f.eks. begrænset til (nedre)-Manhatten.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Du ved du er fra Padborg/Kruså når...

- du ved hvad en polak mener med "Autobahn, bitte"
- øl på flaske er utopi
- lastbil støj er afslappende
- træt af nordjyder som tror de allerede er i Tyskland
- kan forklare vejen til Fleggaard DanDiscount i søvne
- er dus med toldere
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

mt^1 skrev:
9 skrev:Du ved du er i Skive når:

1. Du, uanset hvilken vej du prøver at flygte ud af byen på, bliver mødt af en helveds grim og dyr rundkørsel.

2. du ved du er i skive når du kommer hjem med en hævet læbe og blod i hele hovedet... (inten) :wink: :wink: :wink:
3. du ved du er i Skive når: der er mere sne i poser end der er på fortovet en god juledag :lol:
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

4. du ser en traktor på p-pladsen ved føtex
5. din bedste vens mor, er hans fars søster og din søsters veninde. <-- eller noget :)
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

6. når du kun møder 15årige og Soldater i byen
7. når du kan vejen Bordeaux
8. når du køber sodavand i øl-flasker
9. når du køber din pizza af en dansker
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Du ved du er bruger på Chart Attack (net nørd) når:

1. Du i samtaler kalder folk for deres nick og ikke deres navn
2. Din første indskydelse til tak for hjælpen er; np
3. Du ved mere om en d aldrig set, end om dine venner
4. du tror det er ok at stjæle hvis du bare ønsker det (requester)
...
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

5. går i byen i ens polo'er
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

/me har en Chart Attack polo på i skrivende stund. Projekt-uniformen består af en Adidas dragt fra 9 klasse (omkring 10-11 år siden) og mine CA-poloer :)

Iøvrigt FrZ, Aarhus er verdens mindste storby. Men det er bare lige en sidebemærkning
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:Du ved du er bruger på Chart Attack (net nørd) når:

1. Du i samtaler kalder folk for deres nick og ikke deres navn
2. Din første indskydelse til tak for hjælpen er; np
3. Du ved mere om en d aldrig set, end om dine venner
4. du tror det er ok at stjæle hvis du bare ønsker det (requester)
...
6. Du kan grine af gamle irc logs.
7. Du kan huske brugere der stoppede for 5 år siden
8. Du kan din ip i hovedet, og rekonfigurerer din router 1x om ugen
9. Du har privat adgang til min. 20 forskellige private ftp-adresser.
10. Du har i dit liv gennemlyttet mindst 1.000 plader du aldrig ville skænke en tanke i en pladebutik.
11. Du kender det nyeste hit inden for genre andre aldrig har hørt om
12. Du erkender, at du spilder dit liv på nettet, men du gør intet for at stoppe det :)
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

De rammer plet alle sammen... Især 12, den diskussion har jeg haft med kæresten mange gange ;)

13. Du lige skal tjekke om der er sket noget nyt i forummet mindst 5 gange i døgnet, kan jo være noget du kan svare på
Hurtigere klovn, hurtigere..
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

13. Du lige skal tjekke om der er sket noget nyt i forummet mindst 5 gange i døgnet, kan jo være noget du kan svare på[/quote]

haha, ved mig er det oftere.. efter jeg er kommet på efterskole, og har fået bærbar, ka jeg gå ind en gang hver 5. minut.. oss selvom jeg lige har lukket den (ved ikk hvorfor, bare en meget dårlig vane).. jeg er nok herinde minimum 30 gange pr. døgn..
eller det er måske lidt overdrivelse, men er i hvert fald herinde mange gange pr døgn.. ;)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

No shit? ;)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

nej.. det er sq sandt nok ;).. når jeg har internet i nærheden, ka jeg ikk la vær med at gå ind og se om nogen har skrevet.. men alligevel er jeg ikk afhængig, da jeg sagtens ka undvære det.. hvis jeg alså ikk har internet :P..
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

chreddy1 skrev:nej.. det er sq sandt nok ;).. når jeg har internet i nærheden, ka jeg ikk la vær med at gå ind og se om nogen har skrevet.. men alligevel er jeg ikk afhængig, da jeg sagtens ka undvære det.. hvis jeg alså ikk har internet :P..
Når man i gennemsnit poster 8 gange i døgnet tror jeg godt man kan klappe sig selv på skulderen og kalde sig afhængig...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

jeg vil nu sige at man er afhængig, når man ikke kan undvære noget.. og da jeg godt ka undvære det, vil jeg ikk sige jeg er afhængig.. desuden passer det heller ikk helt med at jeg poster 8 gange pr døgn.. nogle dage poster jeg slet ikk noget, men kun læser hva andre har postet..
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Kode: Vælg alt

Alt om chreddy1
Indmeldt:  	08. jan 2006
Indlæg i alt:  	2747
[2.01% af alt / 3.90 indlæg per dag] 
Så må der stadig være nogle dage du poster 8 gange på et døgn, ellers vil du ikke kunne nå disse stats ;) :lol:
Hurtigere klovn, hurtigere..
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

det må så være i weekenderne.. men vil ikke sige at jeg poster 8 gange dagligt, normalt.. så ska det da være fordi jeg er syg, eller har fri..
Besvar