[15/11 2008] Sensation i Parken?

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Jeg bliver glad hvis jeg slipper for Felix da housecat. Fuck hans set i Amsterdam var elendigt
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

kunne også være rart med nogle navne der ikke har spillet i dk...her tænker jeg især på Felix Da Housecat der vel efterhånden har spillet 7 gange på vega og Fedde Le Grand der har spillet i dk 4 gange inden for det sidste års tid.

den svenske housemafia og Laidback Luke kan dog sagtens tåle en genhør :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
night_hawk

..

Indlæg af night_hawk »

Så skal man bare finde ud af at få købt et par Hvide bukser...!
Billede
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

..

Indlæg af T-Man »

Så er billetterne købt, blir alt for fedt :)
<HR>
<center>:)</center>
B.

Indlæg af B. »

......SENSATION og Parken har nemlig indgået en 5 årig kontrakt hvor SENSATION kommer på besøg hvert år i November.

ID&T fortæller at arrangementet I Parken bliver den STØRSTE produktion de nogensinde har haft.......
8) 8) 8)
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Der står at min betaling gik igennem 10:01, så nu må vi se om jeg er så heldig at få CD/DVD something som der var til de første 100 ;)
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

de første 15 blev gratis til Vip/deluxe billetter og de næste 85 fik en dvd mener jeg :)
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

de første 15 blev gratis til Vip/deluxe billetter og de næste 85 fik en dvd mener jeg :)
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jeg håber lidt på jeg kan få en billet her efter den først da cash flow er ret begrænset pt efter nogle uheldige jobs hehe. Men Skal sku med ellers må jeg se om der ikke er en sort billet at få hvis det endeligt er!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

jmunch skrev:Der står at min betaling gik igennem 10:01, så nu må vi se om jeg er så heldig at få CD/DVD something som der var til de første 100 ;)
Har også købt billet lige præcis kl. 10:01 d 15/8-08 så håber også min og mine venners billetter bliver til Vip.
Blir mega fedt
Celebrate Your Life With House
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Jeg er ligeglad med VIP. Ville være fedt at få DVD :)
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Hvis man ser efter, så stod der helt op og til og med lørdag (2 dag. billetsalg) at det var free drinks. nu står der at det er free beer/soda/wine.. lidt tamt. tror godt jeg kunne drikke for under 900kr øl derinde hvis det var.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Nu skulle andet end den frie bar også gerne trække imod vip, hvis det er det eneste argument, så er det da for dyrt.
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Kan godt se det er fedt at stå og trampe på dit eget stjerne-gulv, og gå igennem guldporten og tænke 'Haha, se de idioter der står i en længere kø en mig' ;) Spøg til siden. Synes ikke der er nok for pengene.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg har aldrig fortrudt de VIP billetter jeg har haft til de 8 gange jeg har været til sensation.

Jeg ved ikke om det kommer til at foregå på samme måde, men de VIP billetter der var i Holland, var ikke engang med fri bar.
Tilgengæld var der 3 og 4 scener i VIP området.
Plus du er sikret siddeplads og fantastisk udsigt.
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Okay.. men tror generelt Parken er for lille til sådan noget. Så det bliver en lige så stor oplevelse. VIP tænker jeg på her, nu hvor du nævner eksklusive scener osv.
B.

Indlæg af B. »

" ... men indtil videre afsløres der ikke mere om den københavnske lineup, end at den vil bestå af fire udenlandske og to danske dj's".
RØV
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Grunden til jeg og et par andre venner, ikke har købt billet, er pga. Lineup ikke er ude. Meget rart og vide hvem man egentlig kommer ind og ser...
farmer
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af farmer »

Er jeg den eneste der tænker Daniel Kandi med den udmeldning ? kunne fandme være fedt, hvis han kunne få en time bag pulten :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

farmer skrev:Er jeg den eneste der tænker Daniel Kandi med den udmeldning ? kunne fandme være fedt, hvis han kunne få en time bag pulten :)
Må indrømme jeg nok mere tænker Rune RK, Tim Andresen, Trentemøller, Breum og en masse andre før jeg tænker Daniel... manden er da talentfuld, men at et hollandsk selskab som har kontakt til så mange af verdens bedste trance djs skulle vælge en dansk trance dj som hovedsageligt har sine gigs i østlandene...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Besvar