Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
kunne også være rart med nogle navne der ikke har spillet i dk...her tænker jeg især på Felix Da Housecat der vel efterhånden har spillet 7 gange på vega og Fedde Le Grand der har spillet i dk 4 gange inden for det sidste års tid.
den svenske housemafia og Laidback Luke kan dog sagtens tåle en genhør
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Jeg håber lidt på jeg kan få en billet her efter den først da cash flow er ret begrænset pt efter nogle uheldige jobs hehe. Men Skal sku med ellers må jeg se om der ikke er en sort billet at få hvis det endeligt er!
Hvis man ser efter, så stod der helt op og til og med lørdag (2 dag. billetsalg) at det var free drinks. nu står der at det er free beer/soda/wine.. lidt tamt. tror godt jeg kunne drikke for under 900kr øl derinde hvis det var.
Kan godt se det er fedt at stå og trampe på dit eget stjerne-gulv, og gå igennem guldporten og tænke 'Haha, se de idioter der står i en længere kø en mig' Spøg til siden. Synes ikke der er nok for pengene.
Jeg har aldrig fortrudt de VIP billetter jeg har haft til de 8 gange jeg har været til sensation.
Jeg ved ikke om det kommer til at foregå på samme måde, men de VIP billetter der var i Holland, var ikke engang med fri bar.
Tilgengæld var der 3 og 4 scener i VIP området.
Plus du er sikret siddeplads og fantastisk udsigt.
Okay.. men tror generelt Parken er for lille til sådan noget. Så det bliver en lige så stor oplevelse. VIP tænker jeg på her, nu hvor du nævner eksklusive scener osv.
farmer skrev:Er jeg den eneste der tænker Daniel Kandi med den udmeldning ? kunne fandme være fedt, hvis han kunne få en time bag pulten
Må indrømme jeg nok mere tænker Rune RK, Tim Andresen, Trentemøller, Breum og en masse andre før jeg tænker Daniel... manden er da talentfuld, men at et hollandsk selskab som har kontakt til så mange af verdens bedste trance djs skulle vælge en dansk trance dj som hovedsageligt har sine gigs i østlandene...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!