Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg har lige fået et nyt arbejde.
Så i fremtiden skal jeg bruge det meste af min fritid ved siden af studiet, på at promovere og afvikle elektroniske events, et sted mellem 30 og 40 om året.
DjMail skrev:Jeg har lige fået et nyt arbejde.
Så i fremtiden skal jeg bruge det meste af min fritid ved siden af studiet, på at promovere og afvikle elektroniske events, et sted mellem 30 og 40 om året.
Ikke for at slå skår i glæden, men er det ikke stadig i .jy alt sammen :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Hehe nej det er ikke kun i jylland og selvom du mener det ikek er fedt så tror jeg du bliver overrasket over de bookinger der allerede er confirmed.
Men altså jeg ser frem til at holde 1000 meneskers house fester, uanset om det er i kbh eller i jylland.
Så meget sjovere er kbh nu heller ikke i forhold til f.eks Aalborg.
Ellers ville jeg vel ikke blive tæppe bombet af kbh baseret DJs der vil spille for beløb jeg ikke selv ville spille for.
CKY den første cd, 53 kr.. CKY den anden cd 133.50, det er dog både cd og dvd.. og special edition af 07.07.07 koster 160, hvilket jo er lidt billigere end normalt.. i butikkerne koster den jo 200 kr ..
jeg har fået alle mine fødselsdagsgaver den her weekend. Inkluderer bl.a. Sex and the city the complete series i en smart skotøjsæske, sæson 1 af Desperate Housewives, bøger til mit studium, penge, gavekort og parfume.
Fordelen ved at have fødselsdag så tæt på jul er, at man næsten er sikker på at få alt på sin ønskeseddel
Jeg glæder mig til at der er under 24 timer til at vores projekt skal til tryk. Således slutter ca en måned, hvor søvn har været en overspringshandling og min egen seng har savnet mig, og jeg har savnet den. Heldigvis er den sofa jeg har sovet på været af nigenlunde længde.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
chreddy1 skrev:CKY den første cd, 53 kr.. CKY den anden cd 133.50, det er dog både cd og dvd.. og special edition af 07.07.07 koster 160, hvilket jo er lidt billigere end normalt.. i butikkerne koster den jo 200 kr ..
Yup yup, så ringede han igår, og meddelte mig, at den kommer i næste uge, men kan dog først få den leveret d. 3/1 08 pga. værkstedet har lukket mellem jul og nytår. Den skulle klargøres osv. først !:/