Mickey Gee / DJ UNA er på banen igen...
Redaktør: Moderators
Re: Mickey Gee / DJ UNA er på banen igen...
HamDerBeta Du er sku da ikke lige alt for spids. Jubas
Ah, så ved jeg hvem han er.. TakSunshine skrev:Meget sigende nickname du har valgt dig i øvrigt, "beta"... Mig bekendt plejer du at gå under det foregående bogstav i det græske alfabet.
Og jeg synes det er lidt sjovt, at netop DU af alle mennesker kommer herind og taler til os om at kaste med sten, når det eneste du selv har udgivet er noget, Daniel Kandi har produceret.
-----
Back on topic (for mig i hvert fald): Jeg må godt nok sige at jeg har intet til overs fra UNA mere..
I princippet er jeg lidt ligeglad med at han lægger det op på facebook, hvor det kan streames.. Det jeg har noget imod er:
1) Han ændrer kunstnernavnet, selvfølgeligt til DJ UNA (eller DJ Anus som jeg efterhånden er begyndt at kalde ham (una bagfra, og så med et lille s på)..
2) Han spørger ikke inden han uploader det (også selvom det "kun" er facebook, hvor de fleste af hans ellers så uvidende "fans" holder til), selvom det er et bootleg, og hverken mig eller dwr har rettigheder..
3) Han crediterer ikke DWR.. Mindre ting, men eftersom det er mig der lavede den, og jeg crediterede DWR, så har jeg sq lidt noget imod det..
4) Han pisser højt og helligt på alt man spørger om/skriver til ham, og sletter de kommentarer (på facebook) som man skriver, bare fordi han ikke lige finder dem positive, og sikkert også pga. det er fra nogle bestemte personer.. Jeg sad endda og kedede mig forleden aften, så jeg prøvede at spamme ham, og selv det reagerer han ikke på (sikkert fordi han ikke tør at sige noget til sagen)..
Og btw.. Jeg har da fundet mine smutveje til at komme ind på hans radio chat igen, og jeg benytter mig af dem, dog mest for at pisse ham af.. (Det kaldes tidsfordriv og at have intet at lave
Og han får mig nok ikke ud lige foreløbigt, med mindre jeg frivilligt vælger det, eller han ellers lærer at banne folk ordenligt..
HamDerBeta skrev:hah - imponerende så travlt i har med at sætte mig i bås med Una - det er vel den slags der sker når man opretter sig incognito- er btw sjovt at se hvor mange af jer jeg har spillet på webradio med engang
det her går ikke på at det er rigtigt hvad Una gør - for det er det overhovedet ikke - men at han fortsat gør det - og tydeligtvis er ligeglad med hvad i poster af fancy oneliners om folkeskoler osv herinde - jeg er personligt dybt involveret i den elektronise scene og der er grelle eksempler på diverse stunts lig hvad Una har lavet - men så længe det er amatør/venstrehånds arbejde kan man jo ikke gøre andet end at ryste på hovedet over fjolset - hvis man endelig skal stjæle så stjæl dog noget som er værd at stjæle
UNA bliver ikke større - da tiden har vist at at some point så komer de små præ-pubertetsbørn i puberteten - og bliver klar over hvad for noget lort UNA har lavet og så gider de ikke høre på ham mere - UNA er blottet for talent efter alle kunstens regler - og kan vitterligt ikke se at folk ser sig truet af ham - han er et veritabelt no-name på den danske scene - og at han ejer og driver en netradio og noget gaming er jo set før - og er ikke nogen garant for at han besidder hverken intellekt eller en basal forståelse for hvordan verden virker.
oh yeah - og et lillte hint til folk som ikke ved hvem jeg er - jeg er en af de få danskere der har gæstemixet hos både Tiésto og Above & Beyond
jeg har personligt intet at vinde ved at sidde på et forum sammen med en masse andre dudes der leger seje og pege fingre af Una - halvdelen af jer kender jeg ikke og den anden halvdel havde jeg dengang jeg kendte jer en fornemmelse af ikke ville udrette så meget mere - og somd et ser ud lige nu så har jeg nok ret
grunden til at jeg oprettede mig på dette forum var btw at jeg gennem min gode ven skal vi kalde ham MH blev klar over at der var endnu en tudetråd omkring Prinsesse Gee - men havde da ikke i min vildeste fantasi troet at folk ville kaste med sten når de selv bor i at glashus
tuttelu!
Hold da op og slå mig så baglands ind i fugle kassen.
Du er sku godt nok klassens seje knægt. Støre pral røv skal man da godt nok lede længere efter.
Du har tydeligvis ikke fattet en skid af hvad det her går ud på. og hvis du tror du har, så syntes jeg for din egen skyld at du skal,
læse indlæget igennem en gang til, for en god og ordens skyld. og når du har gjort det, så tar du en megafon.
Har du ikke en kan du købe en her http://www.olav-hansen.dk/home.html den tar du så med op i rundetårnet og så råber
du, af alt hvad du har lært om hvor sej du er.
Og så vil jeg håbe for dig selv og ikke mindst os andre at du får opmærksomhed nok, så vi slipper for flere af din "se-mig-jeg-er-verdens-sejeste-person-gi-mig-opmærksomhed-jeg-er-så-langt-over-jer-andre" indlæg du er sku lige til at brække sig over.
Celebrate Your Life With House
Jo mere i kommentere hans indlæg, jo mere tilfredstillelse får han. Hvorfor ikke bare ignorere ham?
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
-
stefanbabz
- Geografisk sted: Denmark
Nååå ham beta er ham ALPHAfjolset inde fra DJz .. Den lille dreng der var misundelig over jeg havde fået en Tiesto single før den var blevet udgivet til officiel promotion... verden er sgu af sørgelige mennesker!
im a sucker for house music
-
HamDerBeta
hahah - Stefan - du har jo ikke fået den release
- jeg kender selv ham der står for at sende promos ud fra Black Hole - har selv mødt ham personligt 
og til ham den kloge der nævner mit samarbejde med Daniel Kandi
- så er det sq set en million gange før -og er en aftale lavet med begge parters samtykke 
og til ham den kloge der nævner mit samarbejde med Daniel Kandi
Så smid da noget af dit originale og velproduceret op så vi kan høre det. Hvad producerer du i? FlashFXP?
BØH
Hold da op du er jo nærmest kendt - lad mig kysse dine fødder... Hvad har dine bedrifter med Una at gøre? Kan ikke forstå din indre trang til at "blære" dig på nettet. Det er og bliver noget nær det mest sørgelige.. Suk.HamDerBeta skrev:hahah - Stefan - du har jo ikke fået den release- jeg kender selv ham der står for at sende promos ud fra Black Hole - har selv mødt ham personligt
og til ham den kloge der nævner mit samarbejde med Daniel Kandi- så er det sq set en million gange før -og er en aftale lavet med begge parters samtykke
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Mere præcist sagt og kort kan det ikke gøres. vel sagt, den får ligeFrZ skrev:Hold da op du er jo nærmest kendt - lad mig kysse dine fødder... Hvad har dine bedrifter med Una at gøre? Kan ikke forstå din indre trang til at "blære" dig på nettet. Det er og bliver noget nær det mest sørgelige.. Suk.HamDerBeta skrev:hahah - Stefan - du har jo ikke fået den release- jeg kender selv ham der står for at sende promos ud fra Black Hole - har selv mødt ham personligt
og til ham den kloge der nævner mit samarbejde med Daniel Kandi- så er det sq set en million gange før -og er en aftale lavet med begge parters samtykke
Celebrate Your Life With House
Årh hvad... Jeg rørte dig først! Men det er vel ikke så sært at du skal herind og prøve at lege show-off, når du ikke er velkommen andre steder mere. Du har vist en vane for at gøre dig ret uheldigt bemærket de fleste steder, du færdes.HamDerBeta skrev:hahah - Stefan - du har jo ikke fået den release- jeg kender selv ham der står for at sende promos ud fra Black Hole - har selv mødt ham personligt
Jeg har ikke fået svar på de spørgsmål jeg stilte dig i mit tidligere indlæg, det tager jeg som at du ikke har et forsvar for hvad der bliver sagt. Smut du nu bare ud og leg med Una, så kan I være klassens slemme drengebande, der kan gæstemixe som de eneste danskere for alle de store navne - I sutter jo røv på dem på nettet, så kender I dem jo personligt! Husk bare lige at kreditér dem I "låner" musik fra, i stedet for at kalde det jeres eget.
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
jeg synes faktisk at du er ret sej. Vil du ikke være venner med mig på facebook? Jeg kender ikke nogle kendte mennesker, og vil derfor gerne lære dig bedre at kende.
Er det godt nok rigtigt at du har mixet for Tiesto? Jeg er jo kæmpefan af Tiesto og har altid selv drømt om at komme til at mixe for ham. Måske du kan hjælpe mig med kontakterne. Generelt er det jo vildt alle de betydningsfulde mennesker du kender.
Jeg vil meget gerne lave noget sammen med dig
Er det godt nok rigtigt at du har mixet for Tiesto? Jeg er jo kæmpefan af Tiesto og har altid selv drømt om at komme til at mixe for ham. Måske du kan hjælpe mig med kontakterne. Generelt er det jo vildt alle de betydningsfulde mennesker du kender.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
-
stefanbabz
- Geografisk sted: Denmark
Han mixer i Virtual DJ .. med SYNC KNAPPEN I BUND!goafreak skrev:Så smid da noget af dit originale og velproduceret op så vi kan høre det. Hvad producerer du i? FlashFXP?
im a sucker for house music
Damn, din e-penis blev lige lidt større der... gz!HamDerBeta skrev:hahah - Stefan - du har jo ikke fået den release- jeg kender selv ham der står for at sende promos ud fra Black Hole - har selv mødt ham personligt
giv nu bare op drenge og Sunshine. Nooben fatter jo intet altså. Personlig ser jeg ingen grund til han skal komme ind i dette? Hvis i tænker over det tænk han kommer ind for at "Forsvar" UNA. Som stjæler tracks, løber fra Counter Strike aftale osv. osv. Manden Beta er jo åbenbart ikke helt normal og lad mig se først og sidste gang. DU ER FANDEME IKKE FOR SPIDS JUBAS
Jeg elsker dine indlæg PsyClone. De siger oftest alt med meget få midler. Brilliant!
Men pas på! Med alle de fine kontakter BetaBoy har, så kender han nok opretshaveren til billedet også. Medmindre du har taget det fra djz.dk eller andre musikrelaterede steder The Sidekick ikke kan komme ind
- måske er vi slet ikke så smålige her alligevel, siden vi lader Chlorophyll Kid blive her.
Men pas på! Med alle de fine kontakter BetaBoy har, så kender han nok opretshaveren til billedet også. Medmindre du har taget det fra djz.dk eller andre musikrelaterede steder The Sidekick ikke kan komme ind
- måske er vi slet ikke så smålige her alligevel, siden vi lader Chlorophyll Kid blive her.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hahaha... Den der SKAL bare citeresDeejay_Wonder skrev:jeg synes faktisk at du er ret sej. Vil du ikke være venner med mig på facebook? Jeg kender ikke nogle kendte mennesker, og vil derfor gerne lære dig bedre at kende.
amen, man når lige a se overskiften og det første der flyver igennem ens hoved er "ikk igen .."
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!
Nøøøj hvor er du da bare stor var at du kender ham personligt, haha forhelved hvad laver du herinde? Er du bare en blæremås, der ikke kan finde andre steder at få opmærksomhed? Synes du skal tage en snak med din ven una, han har sikkert et par fif til dig, på hvordan du kan få en masse opmærksomhed!HamDerBeta skrev:hahah - Stefan - du har jo ikke fået den release- jeg kender selv ham der står for at sende promos ud fra Black Hole - har selv mødt ham personligt
Btw. Alpha så kan jeg os huske din start på deejaying på UDR, at lave pre mixet gæstemix for en stor dj, er i min verden ingen ting, og da slet ikke når det software made. Hvis du tror, at det gør, at du kender manden personligt, så må jeg sige, så du da ikke den skarpeste kniv i skuffen, men var du så heller ikke UDR tiden.
Men sjovt er det, at du har ondt i røven over, at stefanbabz åbenbart har nogle bedre kontaker end du, og derved har fået et release før dig. Det skulle du måske tænke lidt over, for det kunne jo være, at du i ham du kender personligt's øjne ikke lige er så personlig en ven, som du ellers skriver, at du skulle være.
Exactly!harald skrev:Det skulle du måske tænke lidt over, for det kunne jo være, at du i ham du kender personligt's øjne ikke lige er så personlig en ven, som du ellers skriver, at du skulle være.
// Bekker