Side 4 af 7

: 20 aug 2004, 01:15
af Niles
Ser godt ud...Jeg er stadigvæk god for 2 stk

: 20 aug 2004, 19:57
af Qstergaard
Jeg er stadiG med på 2 stykker!!

: 20 aug 2004, 21:44
af Zlinky
Feffe skrev:er jeg den eneste som har fået afvide at CA logoet ligner en mummitrold?
Mange af mine venner tror at det er C21 !!!

: 21 aug 2004, 03:50
af Skaw
C21? Skræmmende! Men f*** det, et stk til undertegnede...

: 21 aug 2004, 14:15
af DaMonk
Zlinky... Seriøst... Skynd dig at skaf dig af med de venner... Det er alt for skræmmende!

: 24 aug 2004, 09:26
af pono
C21 styrer da!! Hver sker der for jer?

Jeg besvimede da lige i et par sekunder da jeg så dem for første gang!!

: 24 aug 2004, 12:32
af DaMonk
Og du går også med et silketørklæde og har en strittende lillefinger...? :P

: 24 aug 2004, 15:10
af MaZe
Er det de samme polo'er som sidst??
Tænkte på om de er store el. små i størrelsen....

Har fundet penge til 2 stk. :)
1 stk. Sand
1 stk. Lyseblå :)

: 24 aug 2004, 16:37
af Drud
Hvis du læste hele posten, så er det ikke de samme som sidst.
Så første post af Byko, der står hvordan de ser ud.

Hvis størrelsen er lige som sidst, så er det normale størrelser.

: 24 aug 2004, 20:52
af Bykovsky
Poloerne er af samme mærke som de altid har været - derfor er der ikke de store ændringer i størrelserne.

Det er naturligvis kun broderierne, der er anderledes denne gang.... 8)

: 24 aug 2004, 21:58
af MaZe
Nemlig det jeg mente Bykovsky....
Kunne jo være at hvis det var et andet stof/form eller bare mærke at man skal have et nr. større el. mindre.

Skal lige have tjekket den gamle og når det er sket skulle der gerne komme en indbetaling på 2 stk. polo'er til dig :)

: 25 aug 2004, 12:46
af Bykovsky
Indtil videre har jeg modtaget bestillinger på 13 stk.

Der bliver dog ikke sat noget i gang før jeg har min. 25 bestillinger.

: 25 aug 2004, 15:49
af night_hawk
jeg skal bare lige nosse min fede røv ned i banken og få overført de penge..
ikke os alle der har netbank...

: 25 aug 2004, 21:12
af Zlinky
Skal lige have moneter så bestiller jeg også

: 26 aug 2004, 00:27
af Tjilloh
Hakilo bestiller til mig så der er nok snart 2 til os på vej :)

nederen der ikke er nickname på :( havde lige glædet mig sådan til at få det på!

: 26 aug 2004, 16:57
af UnitedPublic
Bykovsky tjek lige den pb jeg har sendt ;)

: 26 aug 2004, 17:04
af Drud
Smider en bestilling på 4 stk., 2 til mig og 2 til zorro :)

Så nærmer vi os kraftigt 25 stk. i alt.

: 27 aug 2004, 03:05
af YaKuZa_MaB
Så sagt tidligere så får du en bestilling på 2 stk fra mig her når vi når den første! der flyver pengene også ind på din konto!!

: 28 aug 2004, 10:30
af MaZe
Så er der sku sendt penge til 2 stk. polo herfra :)

: 28 aug 2004, 10:42
af Zlinky
Du skulle gerne få nogle kolde kontanter af mig onsdag/torsdag :)