Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Skal du ikke ha en lille stribe med Quicklaunch på det bord der ?
I øvrigt vil jeg lige sige til halvdelen af alle de folk der har postet i denne tråd. JERES LINK VIRKER IKKE... Vil ikke lige være så venlige og seriøse at smide dem et stabilt sted, og så lige få rettet links til efter det. Vil da gerne se hvad i kan byde på
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Nu er det jo så ikke selve skrivebordet... Men noget man selv kalder frem efter behov, uden at skulle trykke på otte genveje, 17 knapper osv. Derfor kan sådan et sted godt være "rodet"
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hvad sker der lige for din "TV-uge" ..?!
"KLOVN" og "Gu'ske'lov du kom" kan jeg gå med til...men hvad sker der lige for "Nynne" og "Uden Adam"..???!
Du har bare at være af hunkøn!
Er Han køn, Nynne er noget jeg engang så med en veninde, men når du har smidt et fast program ind kommer den uge efter uge, skal nok fjerne den. Og den med Eva uden Adam eller hvad det hedder er et ok program hvis man keder sig. Det gælder om at lære at kende sine kvinder, man kan faktisk godt blive klog på det modsatte køn i sådan et program også er hende værten nu heller ikk den grimmeste container på havnen.
Og mit navn nu hvor vi er igang, blev lavet lidt i kedsomhed, men skal nok komme på et nyt et igen eller vende tilbage til det gode gamle Ocean..
Du skulle vel ikke også ligge inde med en fuld-versions-crack til version 3.6.2? Prøvede med cracken til 3.6.1, og den virkede fint på min sationære, men jeg kan overhovedet ikek få den til at virke på min bærbare...
Du skulle vel ikke også ligge inde med en fuld-versions-crack til version 3.6.2? Prøvede med cracken til 3.6.1, og den virkede fint på min sationære, men jeg kan overhovedet ikek få den til at virke på min bærbare...
Puha, jeg er allerede træt af Vista's udseende inden jeg selv får det installeret Dog er proceslinien fra standard blevet pænere, men det er vist også det. Disney featuring Microsoft presents: MS-productrange... suk
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright