hmm!,
Mcbigmac !!!?
6 rugbrød.. er da ikke nok til en ca. 30 mennesker til en julefrokost :S
CA Julefrokost!
Redaktør: Moderators
starter lige med at sige, at jeg måske bliver forhindret i morgen.
Skal en tur til broderlandet (det vil sige Sverige) med konen og jeg ved ikke om jeg når at komme hjem til julefrokosten.
Jeg har dog fået adressen, så jeg ved godt, hvor det er.
...
Skal en tur til broderlandet (det vil sige Sverige) med konen og jeg ved ikke om jeg når at komme hjem til julefrokosten.
Jeg har dog fået adressen, så jeg ved godt, hvor det er.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
night_hawk
Det er også SINDSSYGT svært at gå ud af sit skind, det sidder sq godt fast :-s
Jeg bliver ikke så stiv i aften.. Tror jeg da.. Det er min plan! - PLANEN!! - Jeg gider ikke have ubesvarede opkald fra 216 mennesker og 56 sms, hvor alle har indtalt eller skrevet.. HALLO din stive grønlænder - HVAD HAR DU GANG I
Det er slut nu, det er en ny frz0r. Nyt nick, nye tendenser. Jeg har lagt alkohollen bag mig, og jeg skal bare nyde en rød sodavand (under der meister i).. Det er da helt sikkert..
Hvem ved, det kan være jeg kan huske noget i morgen??
Jeg bliver ikke så stiv i aften.. Tror jeg da.. Det er min plan! - PLANEN!! - Jeg gider ikke have ubesvarede opkald fra 216 mennesker og 56 sms, hvor alle har indtalt eller skrevet.. HALLO din stive grønlænder - HVAD HAR DU GANG I
Det er slut nu, det er en ny frz0r. Nyt nick, nye tendenser. Jeg har lagt alkohollen bag mig, og jeg skal bare nyde en rød sodavand (under der meister i).. Det er da helt sikkert..
Hvem ved, det kan være jeg kan huske noget i morgen??
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.