CA's + MM's fødselsdag - planer ændret, nærmere info følger
Redaktør: Moderators
kunne da være kanooon!!!
Jeg tror jeg for 1. gang er frisk!!!
Men det er svært at sige hvor mange billeter man skal bruge, da datoen ikke er fast lagt... - jeg vil helst ikke bestille billeter før jeg kender datoen.
\\Netrom
Men det er svært at sige hvor mange billeter man skal bruge, da datoen ikke er fast lagt... - jeg vil helst ikke bestille billeter før jeg kender datoen.
\\Netrom
Det må du meget gerne. God idé. Det havde vi også sidst.DJMag skrev:Kommer der en form for side hvor man skal skrive sig på eller en mail men skal skrive til?? Hvis det er vil jeg geren lægge plads og evt. lave sådan en side?
@ Feffe, nu er der en måned til. Er der nogen nyt? Bliver det til noget?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Tja... bare det var en aprilsnar FrZ... men stedet er solgt til keld og dirk koncernen.. Jeg har arbejdet på at finde noget tilsvarende, men det er ikke til at lade sig gøre..
Jeg ved ikk helt hvad der så skal ske.. Jeg er ikke så meget for at leje et lokale hvor man skal ryde op dagen efter og hvor man selv skal skaffe lyd/lys...
Jeg synes heller ikke det er så fedt at starte på et disko og så kl 24 starter det sædvanlig r'n'b helveds musik..
Men kom med nogen ideer alle, for ellers sker der intet
Jeg ved ikk helt hvad der så skal ske.. Jeg er ikke så meget for at leje et lokale hvor man skal ryde op dagen efter og hvor man selv skal skaffe lyd/lys...
Jeg synes heller ikke det er så fedt at starte på et disko og så kl 24 starter det sædvanlig r'n'b helveds musik..
Men kom med nogen ideer alle, for ellers sker der intet
-
night_hawk
Den var sgu' straks værre. Så er der vel ingen vej udenom at vi må til at leje noget. Og så blive overfaldet af R&B helvede når det går løs ved 12-01-tiden. Vil dog lige tilføje, at Slagelse faktisk slet ikke er så meget R&B mere. Vi har fået omvendt de forskellige DJs her, plus de selv er pisse trætte er R&B. Meeeen vi må lige finde på noget hurtigt.
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Jeg vil så også lige tilføje, at jeg nok meldte fra hvis det blev Zonen igen. Det er sgu' for langt væk fra alt. Men vi kan godt prøve at undersøge med Slagelse.Bykovsky skrev:Jeg stemmer helt klart for Slagelse - yeah yeah. Zone er sku for langt væk for hvide mennesker og så har vi jo også været et par gange før... 8)
Slagelse har jo også den fordel at lørdag nat kører tog mod København kl. 01:25, 04:26, 05:20, 06:36, 07:42 og så derefter hver halve time.
Til Fyn og Jylland, kører togene kl. 01:35, 02:20, 03:13, 05:52, 06:25, 06:52 og så derefter hver halve time.
Så under alle omstændigheder ville det være noget nemmere at komme hjem herfra, end Zonen. Og så er der selvfølgelig motorvejen og så for dem der foretrækker bilen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Jamen når det skal være på den måde så siger jeg da os slagelse så! kan godt se der er lidt langt til zone især hvis folk skal hjem i løbet af natten så den tur gemmer vi til senere!
Men Jeg er hip på slagelse så kan jeg bare sove hos damen!
Så sig til hvis i skal have hjælp så er jeg klar!
Men Jeg er hip på slagelse så kan jeg bare sove hos damen!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
;)
Mener at sende den samlede ca-pøbel til roernes land, ville jo være rent selvmord, derfor ville det være rimeligt at vi mødes i slagelse, for selvom jeg kommer fra kbh, kan jeg sagtens se rimeligheden i at dem fra jylland mm. ikke bliver bollet rent økonomisk, for mig er der intet problem i at tage til slagelse så hvis folk gider at undersøge hvordan og hvorledes med en ca fest i slagelse så er jeg frisk...
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Jeg synes feffe har fat i en rigtig nice ide der Jeg er helt klart med på at vi mødes i kbh F.eks Hovedbanen også ellers i samlet flok tager til fælledparken og hygger der indtil vi så tager mod slagelse og fyre den af! så jeg er helt sikkert game!
Jeg synes det er mega fedt at se at bare fordi der kommer lidt på tværs så dropper folk ikke bare planerne det er mega nice! Tak for det gutter
Jeg synes det er mega fedt at se at bare fordi der kommer lidt på tværs så dropper folk ikke bare planerne det er mega nice! Tak for det gutter

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Har ikke været i Slagelse siden jeg rendte rundt som soldat dernede for sådan en 15-20 kg siden.
Så jeg er umiddelbart også frisk, hvis jeg kan få byttet min weekendvagt væk.
Der ligger vist et par skolehjem, et gymnasium, en handelsskole og vist nok også en teknisk skole, så der skulle da være potentiale for et par friske piger.
... nu udstyret med nyt og bedre digitalkamera
Så jeg er umiddelbart også frisk, hvis jeg kan få byttet min weekendvagt væk.
Der ligger vist et par skolehjem, et gymnasium, en handelsskole og vist nok også en teknisk skole, så der skulle da være potentiale for et par friske piger.
... nu udstyret med nyt og bedre digitalkamera
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.