Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Og så tænkte jeg.. Hvor skal folk hen i år? Og hvad kommer I ned af pisterne
Personligt ved jeg det slet ikke, men er glad for, at jeg ikke tog afsted over julen, da der eftersigende ikke var sne nogen steder. Kommer nok afsted i uge 11 til Østrig, hvis det går efter planen
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg smadrede mit ene knæ for en del år siden, og derfor er ski ferie for mig ikke rigtig en mulighed længere, men da jeg kunne stå på ski stod den på lidt af hvert.
Telemark og alpine som det primære, men en dag på bigfoots er også skide sjovt, samme med snowboard.
Frz kan godt li din måde at lade din mening komme frem på i afstemningen hehe.
Det er ikke ferie når det indebærer fysisk udfoldelse og en helvedes masse bumser. Jeg har aldrig stået på noget der bare minde om ski og kommer helt sikkert heller aldrig til det. Hvis man godt kan lide motionen i det, så kan man løbe en tur/rulleskøjter/stå på skateboard - alt efter hvad man er til.
Hvis man synes det er fedt pga. drukken i det, så gå på den lokale.
Med andre ord: Det siger mig intet... Så gæt hvad jeg svarede
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:Det er ikke ferie når det indebærer fysisk udfoldelse og en helvedes masse bumser. Jeg har aldrig stået på noget der bare minde om ski og kommer helt sikkert heller aldrig til det. Hvis man godt kan lide motionen i det, så kan man løbe en tur/rulleskøjter/stå på skateboard - alt efter hvad man er til.
Øhh så hvis man kan lide at spille fodbold, bør man bare løbe en tur? Giver for mig ingen mening
QrazyLeg skrev:Det er ikke ferie når det indebærer fysisk udfoldelse og en helvedes masse bumser. Jeg har aldrig stået på noget der bare minde om ski og kommer helt sikkert heller aldrig til det. Hvis man godt kan lide motionen i det, så kan man løbe en tur/rulleskøjter/stå på skateboard - alt efter hvad man er til.
Hvis man synes det er fedt pga. drukken i det, så gå på den lokale.
Med andre ord: Det siger mig intet... Så gæt hvad jeg svarede
Hehe, en rulleskøjtetur kommer aldrig til at minde om en downhill i 2-3000 meters højde med 1½ meter powder sne i minus 5 grader og høj sol.
Men man skal jo nok have været der
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Heh naah. Kan bare ikke se det vidunderlige at at gå rundt med et par lange plader eller løbe ned af en bakke. Men netop fordi jeg ikke forstår folks fascinering af at stå på ski, snowboard og andre underlige ting, så er min holdning sådan. Så kan man ikke lide fodbold så vil man nok mene at de bare kan løbe en tur i stedet for at være 1) begrænset inden for en bane 2) samspil med andre, hvor løbemønstre/boldbesiddelse er trænet gennem flere år 3) med det formål at score flere mål end modstanderens hold
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
elsker ski - bare synd jeg ikke kommer afsted noget oftere end jeg gør.! Første gang jeg var på skitur, der præsterede jeg at knække et par ski. Dem jeg var med havde omtrent 15 års erfaring i at stå på ski, og de havde/har aldrig knækket et par ski før... Ups
Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive..Skiferie er den fedeste form for ferie (syntes jeg og alle jeg kender, som har prøvet det) der er action og druk hele tiden