Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
har lige fået vista mmmh !!
men når jeg prøver at installer en xvid codec pack (skrevet til vista)
siger den at jeg skal logge på som admin for at komme videre.. men hvordan gør man det ?
har prøvet at "skifte bruger" men kan stadig ik hitte ud af det..
det skal lige siges at jeg har installeret en del andre ting uden at jeg skulle logge på som admin. mærkeligt....hmm...
ellers hvis nogen ha en pakke så man ikke skal installere noget andet ville jeg være meget taknemmelig
chreddy1 skrev:har du sikret dig at du har administrator rettigheder på din bruger..?
chreddy det er sq da noget vrøvl at spørge om...
når man installere windows laver man jo ikke en admin konto det er givet på forhånd, derimod laver man limit bruger kontoer bagefter.. så hvis det bare er en ren vista inst. så er han admin og så burde han kunne.. at han så ik kan virker mystisk.. har selv vista og den har ikke brokket sig over nogle progs ud over dem den ikke kan installere..
i Vista skal du bare logge på med din alm bruger, med admin rets..
Og så når du har et program som kræver admin rettigheder.. Så højre klikker du bare på iconet og så siger "run as admin".