Req: Blu Cantrell - make me wanna scream (perker mode).

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Echelon
Kontakt:

Req: Blu Cantrell - make me wanna scream (perker mode).

Indlæg af Echelon »

Jeg leder efter sangen i topic, men det skal være den version, hvor der ligesom er en "perker fløjte" i baggrunden... Hvis der er nogen der ved hvad jeg mener. Den bliver spillet på p3.
Echelon
Kontakt:

Indlæg af Echelon »

Nu må der være nogen der ved det, da de sagde navnet på dem der havde mixet den på p3 den anden dag. Jeg hørte det bare lige nøjagtig ikke :(

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe? :?
Echelon
Kontakt:

Indlæg af Echelon »

http://eil.com/shop/artistlist.asp?arti ... u-cantrell

KAN det mon være den omtalte cd der kommer i december, den ligger på? Det der MPH lyder også rimelig bekendt, så det kunne godt være dem der har lavet det omtalte remix.
bpm
Geografisk sted: TPD APG

har topic

Indlæg af bpm »

[Blu_Cantrell-Bitter_Sweet-2003-xxx]·[11-blu_cantrell-make_me_wanna_scream_ft._ian_lewis-xxx] den der ??? msn eller irc me
Echelon
Kontakt:

Indlæg af Echelon »

Nej den version du har der er vel standard versionen er det ikke? Er der nogen fløjter i den?
Echelon
Kontakt:

Indlæg af Echelon »

He, jeg giver ikke op så let... 8) Der må snart være nogen der kan skaffe den.. :roll:
Echelon
Kontakt:

Indlæg af Echelon »

Hep hey!! Er der stadig ikke nogen? Den ligger jo nok på den single der kommer inden længe, men hvordan kan de så spille den på p3 hele tiden?
devista

Indlæg af devista »

nok fordi de har en promo udgave skal du se.
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

har også hørt sangen og er også interesseret i den. Var inde og kigge på playlisten. Her er navnet:
Blu Cantrell (feat. Ian Lewis) - Make Me Wanna Scream (Mighty House Rocker Remix)

Håber det hjælper til at den bliver fundet...

Falcon
Echelon
Kontakt:

Indlæg af Echelon »

Att. Devista, Det er jo nogenlunde klar over, men jeg ved også at normalt kommer en sang herud lige så snart den "går promo". Så der må jo være nogen der er stødt på den.

Att. falcon, kanon at du har fundet det præcise navn på den! Jeg har været inde på p3's playlist RIGTIG mange gange, men de har aldrig før skrevet navnet på "mixeren". Men nu skulle det jo være lidt lettere for folk at hjælpe os:-)
Echelon
Kontakt:

Indlæg af Echelon »

Jep... Hvad med nu? Er der nogen der har den?
Besvar