Req: Blu Cantrell - make me wanna scream (perker mode).
Redaktør: Moderators
Req: Blu Cantrell - make me wanna scream (perker mode).
Jeg leder efter sangen i topic, men det skal være den version, hvor der ligesom er en "perker fløjte" i baggrunden... Hvis der er nogen der ved hvad jeg mener. Den bliver spillet på p3.
http://eil.com/shop/artistlist.asp?arti ... u-cantrell
KAN det mon være den omtalte cd der kommer i december, den ligger på? Det der MPH lyder også rimelig bekendt, så det kunne godt være dem der har lavet det omtalte remix.
KAN det mon være den omtalte cd der kommer i december, den ligger på? Det der MPH lyder også rimelig bekendt, så det kunne godt være dem der har lavet det omtalte remix.
Att. Devista, Det er jo nogenlunde klar over, men jeg ved også at normalt kommer en sang herud lige så snart den "går promo". Så der må jo være nogen der er stødt på den.
Att. falcon, kanon at du har fundet det præcise navn på den! Jeg har været inde på p3's playlist RIGTIG mange gange, men de har aldrig før skrevet navnet på "mixeren". Men nu skulle det jo være lidt lettere for folk at hjælpe os:-)
Att. falcon, kanon at du har fundet det præcise navn på den! Jeg har været inde på p3's playlist RIGTIG mange gange, men de har aldrig før skrevet navnet på "mixeren". Men nu skulle det jo være lidt lettere for folk at hjælpe os:-)