Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Er ikke den helt store gamer, men jeg har lige fået min nye
computer og vil gerne have installeret Counter Strike - det nye
Sådan jeg kan gå online og spille. Jeg har den gamle half life og CS derhjemme, men hvad skal jeg gøre for at få det så opgraderet at jeg kan køre steam og alt det der? For kan da ikke passe, man skal ud og investere i et helt nyt cd key. Kan det?
Når du har installeret den på din maskine skal du bare sørge for at Halflife er installeret! så vælger du bare cs så beder den dig om at downlode noget det gør du bare så skulle steam gerne køre!
1.6 er gratis og kan downloades. Dog har de lavet noget nyt så en serial kun kan registreres i ét brugernavn, som du selv bestemmer. sådan var det i hvert fald engang. Men nej du skal ikke ud og investere i en ny key, da den kører i den gamle HL-kerne, og bare er en udvikling af 1.5.. Så bare rolig.
Er ikke den helt store gamer, men jeg har lige fået min nye
computer og vil gerne have installeret Counter Strike - det nye
Sådan jeg kan gå online og spille.
Det nyeste hedder nu engang cs:source (CS:S) og har ikke et eneste sted set at der stod 1.6... Jeg ved godt 1.6 er gratis. Det er jo samme platform som alle tidligere versioner.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright