Stifinder i udu

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
raffay

Stifinder i udu

Indlæg af raffay »

Jeg har et problem... Min stifinder virker ikke :s

Når jeg vil ind i mit kontrol panel i Vista får jeg følgende meddelelse "Windows stifinder er holdt op med at fungere". Og så genstarter stifinder, men med intet resultat. For næste gang jeg vil ind i kontrolpanel igen, sker det samme engang til. Det har stået på i et stykke tid nu, aner ikke hvad årsagen kan være. Er der nogen der kender til det problem og kan hjælpe mig med det?

Billede
Skal man skrive noget her?
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

He He, din pc har en del problemer.

Tror en frisk installation vil gøre den godt :)
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Og måske en XP installation ;)

Hvis du søger på Google kommer der en del resultater frem. Har du Nero installeret, for det tyder på at den kan skabe problemer.
Læs evt her: http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx ... tid=408330

Utrolig hvad man kan finde på google :)
Hurtigere klovn, hurtigere..
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

DJ_Falcon skrev:Har du Nero installeret, for det tyder på at den kan skabe problemer.
Læs evt her: http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx ... tid=408330
og det har jeg nemmerlig haft på vista.. jeg fattede heller ikk hva der skete for den.. indtil jeg fandt den lille smarte ting der hedder "Logbog".. der stod der hvad der lavede fejl, jeg fandt ud af at det var i nero, og så røg den funktion, der kræver den fil, ud.. ;)
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Yes problemet er hermed fikset! Sjovt, for jeg har faktisk læst om det før.... Men det var så før jeg havde Nero så jeg havde svedt alt ud om det. Men tak for hjælpen drenge :)
Skal man skrive noget her?
Besvar