wtf sker der for TELMORE????

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Cokeline skrev:høhø godt jeg ikke sidder i deres call center :D
Det kan vel ikke være så slemt at sidde i deres callcenter når nu folk alligevel ikke kan ringe.. ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
mimic
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 09 apr 2005, 23:24
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

TheJackal skrev:
Cokeline skrev:høhø godt jeg ikke sidder i deres call center :D
Det kan vel ikke være så slemt at sidde i deres callcenter når nu folk alligevel ikke kan ringe.. ;)
Der er vel også fastnet ;)
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Så bliver det sjovt at være TELMORE-kunde:

Telmore blæser til mobilkrig
Fra i morgen tirsdag og året ud vil Telmores cirka 600.000 kunder kunne ringe gratis til hinanden. Dermed optrappes priskrigen mellem mobilselskaberne efter Telmore-stifter Frank Rasmussen for nylig lancerede sit nye lavprisselskab Bibop, der skal tage konkurrencen op med blandt andet TDC. Teleanalytiker John Strand mener, at teleselskaberne opfører sig som brandmænd, der hælder benzin på bålet. Han vil ikke endnu ikke udpege en sandsynlig vinder af mobilkrigen.
(Børsen)

Sakset herfra: http://www.computerworld.dk/art/42301.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Crackdealer
Indlæg: 103
Tilmeldt: 30 jun 2007, 15:51
Geografisk sted: Kan ikke findes på google..

Indlæg af Crackdealer »

Telia har også frifamilie
Det virker godt, men der er kun plads til 5 i en familie.
Så det er ikke som Telmore hvor det er til alle.
Schrødingers kat er død
DJ_Falcon
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27 maj 2002, 16:32
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Det er simpelthen skønt.. Ud over at de tilbyder taletidsgavekort og telefoner i de næste 77 dage, så er der også gratis telefon resten af året. Det er en fødselsdag der bliver holdt med stil.. :)
Hurtigere klovn, hurtigere..
nastyinc
Indlæg: 425
Tilmeldt: 14 okt 2006, 12:51

Indlæg af nastyinc »

Satme bare iorden ! :D
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
falslev007
Indlæg: 234
Tilmeldt: 14 maj 2002, 17:02
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

DJ_Falcon skrev:Det er simpelthen skønt.. Ud over at de tilbyder taletidsgavekort og telefoner i de næste 77 dage, så er der også gratis telefon resten af året. Det er en fødselsdag der bliver holdt med stil.. :)
:D ENDELIG!!!!

Jeg tror vi (TELMORE) har fået + 100 henvendelser fra kunder der mener de bliver tørret i røven pga denne gave, da de nu ikke er i stand til at opfylde deres minimumsforbrug. Tro mig man har lyst til at dræbe disse mennesker på en så makaber måde, at det får Dr. Mengele til at ligne en KFUM spejder. Vi er endda blevet nødt til, at fjerne denne gave fra otte af vores kunder indtil videre. FOLK ER SYGE!!!!!
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

falslev007 skrev:
DJ_Falcon skrev:Det er simpelthen skønt.. Ud over at de tilbyder taletidsgavekort og telefoner i de næste 77 dage, så er der også gratis telefon resten af året. Det er en fødselsdag der bliver holdt med stil.. :)
:D ENDELIG!!!!

Jeg tror vi (TELMORE) har fået + 100 henvendelser fra kunder der mener de bliver tørret i røven pga denne gave, da de nu ikke er i stand til at opfylde deres minimumsforbrug. Tro mig man har lyst til at dræbe disse mennesker på en så makaber måde, at det får Dr. Mengele til at ligne en KFUM spejder. Vi er endda blevet nødt til, at fjerne denne gave fra otte af vores kunder indtil videre. FOLK ER SYGE!!!!!
Hvorfor skulle i ligefrem fjerne den? Underligt... Hvis jeg giver flødeboller i skolen og en er allergisk er det også bad luck :wink:
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

@ Falslev 007 .. Har godt læst deres harme på mobildebat.dk. Det er utroligt.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Er minimums forbruget ikke 7,5? Det må da være billigere for kunderne at blive trukket det, frem for at blive trukket normal takst?

Eller er der noget jeg ikke forstår?

Utroligt at folk kan bitche over det.... :roll:
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Ved telmore er der kun minimumsforbrug hvis du har håndjern (købt mobiltelefon i en hvis periode) hvis jeg husker rigtigt.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Mikkel
Indlæg: 3392
Tilmeldt: 24 apr 2005, 13:22
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Nej, Cokeline. Der er et minimumsforbrug på 7,50 pr 3 måneder, mener jeg nu. Eller også er det gebyret, der er 7,50.
Hofmeister
Indlæg: 165
Tilmeldt: 08 jun 2006, 20:07

Indlæg af Hofmeister »

Undtagelser og særregler:
Minimumsforbrug: TELMORE kræver et minimumsforbrug på 50 kr. over 3 måneder. Dit nummer bliver dog ikke lukket, hvis du ikke opnår dit minimumsforbrug. I praksis betyder det, at TELMORE hver måned kontrollerer, om du i de seneste tre måneder har haft et forbrug på mindst 50 kr. Hvis dette ikke er tilfældet opkræver TELMORE 7,50 kr. i administrationsgebyr.

Men til grin at folk kan tude over en gave de får helt kvit og frit..
Mikkel
Indlæg: 3392
Tilmeldt: 24 apr 2005, 13:22
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Hofmeister, det var sådan det var, ja. Og ja, komplet latterligt at folk klager over at de kan ringe gratis - det er der sgu tusindvis der længe har har ville.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Jeg har mit gamle nummer til at ligge hos telmore, mens jeg bruger mit arbejds nummer. Det gir jeg jo så de 7.50 kroner for i måneden.

Men det påvirker vel næppe min normale regning, for jeg opnår ALDRIG mit min. forbrug hehe.
falslev007
Indlæg: 234
Tilmeldt: 14 maj 2002, 17:02
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

nco skrev:@ Falslev 007 .. Har godt læst deres harme på mobildebat.dk. Det er utroligt.
hehe ja mobildebat, er et meget Bibob venligt forum. Dog skal det lige siges, at Frank Rasmussen har folk ansæt kun med det formål at styre det forum. Skriv ét indlæg der stiller spørgsmålstegn ved Bibob, og du bliver FLAMED. FR har også 6-7 forskellige alias'er derinde. Sødt, men det virker åbenbart efter hensigten :)
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

https://www.telmore.dk/signup/signup.js ... dingsbonus

Hvis man skifter til Telmore, så får man for tiden 200 kr. i bonus. Synes bare jeg lige ville nævne det.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

nco skrev:https://www.telmore.dk/signup/signup.js ... dingsbonus

Hvis man skifter til Telmore, så får man for tiden 200 kr. i bonus. Synes bare jeg lige ville nævne det.
TELMOREs startpakke koster 99 kr. og
indeholder

* Et nyt mobilnummer eller flytning af dit eget nummer
* Et hurtigt 64 Kb SIM-kort
* Gratis forsendelse
* Gratis tilmelding til udlandstelefoni
* Bonus: Du får lige nu 300 kr. taletid for 99 kr.
(Tilbuddet gælder kun i begrænset periode)
* I alt 99 kr. (inkl 300 kr. taletid)


Det er steget en 100 kr. :)
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Det skulle ikke undre mig at de 200 kr. bonus er ment som de 200 ekstra ud over de 100 kr. man vel får normalt for 99 kr.
Besvar