Ja ja tiden går og diverse progs blivere jo bedre og bedre og mere brugervenlig.
Jeg er nået til den konklussion at jeg vil til at finde et nyt dvd rip program.
Har også forsøgt et par stykker for der er jo nok af dem, men blev lidt skuffet.
Selvfølgelig er der vcdhelp.com og der er geniale guides, men de sgu ikke altid lige brugervenlige som visse andre progs.
Og så tænkte jeg jo en herinde måtte jo kende til det ultimative program til dvd ripning. Det skal helst laves om til xvid eller divx.
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Der er lavet flere forsøg på 1-click solutions... men fakta er at ingen af dem er ret gode. Ikke set i forhold til den standard Guardian Knot leverer. Det er stadig den absolut bedste løsning. Guardian Knot skal bruges sammen med Guardian Knot Rippack. Der er to måder at gøre det på... Bruge de programmer direkte eller køre det omkring "The One And Only"... VirtualDub!
Det er det bedste og så er det faktisk samtidigt et point-and-click, hvilket jeg mener stadig er et minus... Skønt tilbage i de gamle KVCD-dage hvor man selv skulle lege med matrix'et :p Det kan du iøvrigt stadig i VirtualDub-løsningen, hvis du vil fintune resultatet...
For den lidt hurtigere løsning så er der Auto Guardian Knot, men brug den ekstra tid på omkodningen med en af de andre løsninger. Så lang tid tager det heller ikke set i forhold til resultatet...
Alle tre løsninger understøtter iøvrigt at kode til DiVX og XViD så vidt jeg husker...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg har prøvet flere gange det Gordian Knot og er blevet sindssyg over det.. sætter den til 1cd=700mb og ender med 3 versioner af den rippede dvd, sidste forsøg jeg skulle lave var en dvd til 2 cd'er. fik en på 900mb, en på 1,1gb og så 1,4gb.. fatter ikke umiddelbart hvorfor.! har gjort alt hvad den lorte manual sagde.. men så fandt jeg Auto Gordian Knot og det virkede i første omgang.. resultatet blev også udemærket..