Problemer med hurtig start

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Am0k

Problemer med hurtig start

Indlæg af Am0k »

Hej.

Jeg har lavet den fejl, at slette den funktion der hedder "vis skrivebord" i min hurtige start som ligger i proceslinien. Hvordan får jeg funktionen tilbage igen, da den er uundværlig når man har mange programmer kørende, og bare vil ud på skrivebordet.

På fårhånd tak.
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Billede
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Nu ved jeg ikke hvad du præcist mener med "mange programmer", men hvis jeg har mange word-filer åbne fx, så plejer jeg bare at trykke på "windows-tasten" og m, så sker der det samme...
naRf

Indlæg af naRf »

Bubbie skrev:Nu ved jeg ikke hvad du præcist mener med "mange programmer", men hvis jeg har mange word-filer åbne fx, så plejer jeg bare at trykke på "windows-tasten" og m, så sker der det samme...
Det er nemmere at bruge Windows-tast + D med din venstre hånd :)
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Windows + D er genvejen til at vise skrivebordet
Windows + M er genvejen til at minimere alle åbne vinduer

Effekten er nogensinde ens, har i hvert sjældent oplevet nogen forskel mellem de to.

Derudover kan så lige nævnes Windows + L som låser computeren, hvis man bruger dette.
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Forskellem mellem de to funktioner er at Windows + D hvis du trykker på den igen maximere du alle åbne ting du lige har minimeret..
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Dovenskaben længe leve!

Men tak for informationerne...
Besvar