Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
problemet med arto er at det er der gamle mænd mødes forklædt bag profiler som unge uvidende teenagere.. lidt komisk egentlig!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Kymze skrev:problemet med arto er at det er der gamle mænd mødes forklædt bag profiler som unge uvidende teenagere.. lidt komisk egentlig!
ikke bare gamle mænd, men gamle chatkonsulenter
Ja, dem havde jeg lige glemt og få med... er sikker på at rudy fredriksen har en profil der inde hvor han søger rejseveninder
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.