Nyt track

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Nyt track

Indlæg af Deejay_Wonder »

Jeg har siddet og leget lidt med et housetrack. Men ved sq ikke rigtig om det er blevet til noget house - men I kan høre resultatet og give mig lidt feedback hvis I har lyst.

En stor tak til P@nduro for vokal :D

http://download.yousendit.com/89C57F4B0063D275
Habitat
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Re: Nyt track

Indlæg af Habitat »

Deejay_Wonder skrev:Jeg har siddet og leget lidt med et housetrack. Men ved sq ikke rigtig om det er blevet til noget house - men I kan høre resultatet og give mig lidt feedback hvis I har lyst.

En stor tak til P@nduro for vokal :D

http://download.yousendit.com/89C57F4B0063D275
Syntes det helt klart er et download værd, og skal nok også få den spillet frem over til privatfester og her hjemme..

Dog ville jeg mene at der "1.30min" henne i sangen hvor den går helt i stå og starter med noget lidt hårdere, elsker det stykke mere end resten af sangen, det passer ikke helt sammen efter min smag, for house'et og så for hårdt på samme tid. Så lav et "Hard Mix?" :D ellers nice job.
Camp/aedruSvin 2008 @ Skanderborg Festival
Deejay_Wonder
Kontakt:

Jeg har også tænkt mig at lave et hard mix ud af det. Der vil på et senere tidspunkt komme et hårdere mix af tracket fra Odders side af.!

Men tak for de pæne ord :D
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Hmm HardHouse?
Henter lige nummeret og tager en lytter :)
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

syntes du bruger en del fede "lyde" desværre bruger du alt for mange.. syntes det er som om det er 2 eller 3 sange i et... og så må jeg indrømme jeg ikke bryder mig om vokalen.. :( men din synth lyd og det der break i midten af nummeret er pisse nice..
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Zster skrev:Hmm HardHouse?
Henter lige nummeret og tager en lytter :)
Det er liidt hårdt til min stil men det er sq fedt!

Der er som sagt før ret mange lyde i den :(

Kan du ikke rydde lidt op i den? Lave den lidt mere clean?

Hvis du rydder op fra 2:00 og til slut ville du sagtens kunne lave noget ud af det. Der skal ikke ryddes meget op før jeg godt ville være bekendt at give det et spin når jeg er bag pulten ;)
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

hvad skal man sige... super track.. temlig pro ;)
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
Deejay_Wonder
Kontakt:

jeg har tænkt mig at lave et remix mere af den.! Så kan jeg prøve at lave det mere clean :D Tak for kritiken folkens.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Besvar