Mix program til musik ?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Habitat
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Mix program til musik ?

Indlæg af Habitat »

Søger (hvis det findes) et nemt og lille program, hvor man skal kunne smide sit musik over i, og den så selv skifter over når der fx er gået 2min eller bare i slutningen af en sang. så man ikke får det der tom rum når den stopper og den næste starter :D

Det eneste krav ellers er at det ikke fylder en masse, gratis og nemt :D
Findes det program ?
Camp/aedruSvin 2008 @ Skanderborg Festival
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Altså, WinAmp kan gøre det automatisk, hvis du trykker på config, og så equalizer. Så er der sådan nogle 2 pile i toppen, så slår du bare den til og vupti :) du kan også selv bestemme hvor lang tid sangene skal fade over i hinanden..
<center>Billede
Habitat
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af Habitat »

Sive skrev:Altså, WinAmp kan gøre det automatisk, hvis du trykker på config, og så equalizer. Så er der sådan nogle 2 pile i toppen, så slår du bare den til og vupti :) du kan også selv bestemme hvor lang tid sangene skal fade over i hinanden..
Hmm kan ikke lige få det til at du, kan du lave et SS af det ? :S ser ingen pile nemlig...
Camp/aedruSvin 2008 @ Skanderborg Festival
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Billede

Og for at få hele den menu ud trykker du på den pil der er nederst til højre i billedet - lige under "CONFIG".
naRf

Indlæg af naRf »

Hvis du gerne vil have et plug-in til Winamp, som laver en almindelig fade, så har jeg et her:

Download
Eksempel
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

naRf skrev:Hvis du gerne vil have et plug-in til Winamp, som laver en almindelig fade, så har jeg et her:

Download
Eksempel
det ka bare ik rigtig betale sig da det er indbygget i winamp..
naRf

Indlæg af naRf »

chreddy1 skrev:
naRf skrev:Hvis du gerne vil have et plug-in til Winamp, som laver en almindelig fade, så har jeg et her:

Download
Eksempel
Jamen, kan manden finde de pile? Jeg forsøger blot at hjælpe ham på en anden måde, så han kan få sit problem løst.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

naRf skrev:
chreddy1 skrev:

Download
Eksempel
Jamen, kan manden finde de pile? Jeg forsøger blot at hjælpe ham på en anden måde, så han kan få sit problem løst.
men pilene er da lette at finde..
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Det er heller ikke svært at google. Men det betyder da langt fra at alle gør det.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Besvar