Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Alle har jo weekend fra idag og er der noget så muntert som at tilbringe den foran skærmen mens man flår sig i håret?
Hvis der er nogen der sidder og keder sig og gerne vil have en opgave har jeg en jeg har kæmpet med hele ugen.
Jeg har hørt en lille bitte fugl synge om at der er nogen der har brygget et crack til Martin Lightjockey så det kan bruges med den billige Enttec Open DMX. Der er rigtig mange der siger det modsatte men dybt inde i mig tror jeg alligevel lidt på det
Så mit request er info om emnet for/imod og hvis det skal være HELT godt så eventuelt også selve cracket
Er der nogen der er friske?
--
Har ændret topic til noget mere specifikt.
Moderated af QzL
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
This is probably the best way to control your DMX light fittings.
Martin has designed this program to ONLY work with their
USB/ DMX dongle. So costs about £1400, $2500, 2100 Euros.
There is now a way round this extreme price.
NOW YOU CAN HAVE MARTIN LIGHTJOCKEY for a fraction of this cost.
I have USB/DMX units that are BRAND new and Professionally made
for only £195 + £20 (WORLDWIDE Postage)
These units come with EVERYTHING you need to start programming
your lights.
Just install your Lightjockey Software then connect up the Dongle
to your PC and Lights and you are away.
GET one of these units "QUICK" as Martin are trying there best to
stop this unit being marketed. Although it is their fault that these
work as MARTIN left a hole in there software, much the same as the PSP.
GET ONE QUICK !!!!
e-mail me on cconcepts0@lycos.com
Det vil så sige at det er nødvendig at finde en crackede version af programmet og så købe denne enhed han sælger..
Men om det kan lade sig gøre ved jeg ikke. Har snakket med nogle der arbejde med programmet til dagligt. De mener det er svindel og ikke vil kunne lade sig gøre..
Personligt bruger jeg ikke Martin LJ, da jeg ikke har råd til det, men i stedet Sweetlight. Selve programmet koster ikke noget, men det gør styrringen fra USB til DMX512.