Der er sgu da ikke meget anmeldelse i en opskrift på hjemmelavede chips, og da slet ikke når det er dine egne chips du anmelder.
Fint nok du synes de smager godt, men det bliver det ikke en anmelselse af.
Hvis United Public havde anmeldt dine chips, så havde det været en anmeldelse. Det er det ikke nu.
Du ser jo heller ikke Nik & Jay anmelde deres eget album.
...
Hjemmelavet chips
Redaktør: Moderators
Good point, men...3dotz skrev:Der er sgu da ikke meget anmeldelse i en opskrift på hjemmelavede chips, og da slet ikke når det er dine egne chips du anmelder.
Fint nok du synes de smager godt, men det bliver det ikke en anmelselse af.
Hvis United Public havde anmeldt dine chips, så havde det været en anmeldelse. Det er det ikke nu.
Du ser jo heller ikke Nik & Jay anmelde deres eget album.
...
Nu tænkte jeg mere på hele idéen med at lave sine egne chips.
Hvordan skal jeg lige forklare det?
Blah. Ski' med det. Det er sgu også lige godt, hehe.
Hehe... ja det er der noget om..DjMail skrev:Kymze er det ikke dig og konen som laver jeres egen nutella ? isåfald har du vist også for meget tid
@PsyClone her er opskriften på nutella.. :
3 pastureret æg
2 spsk Vaniliesukker
3 dl flormelis
150 g margerine
1½ dl kakao
50 g palmin
evt. hakkede hasselnødder
1) Pisk æg, vaniliesukker og flormelis sammen
2) Smelt margerine og palmin ved svag varme
3)Tilsæt kakao til margerine/palminblandingen
4) Det hele piskes sammen og hældes på passende glas og afkøles
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Men hov hov! Det er skadeligt at stege ved så højre temperaturer!
Måske har du hørt, at nogle olier danner det sundheds skadelige transfedtsyre ved stegning. Raps- og olivenolie har derfor været fremhævet som bedre at stege i frem for fx solsikke-, majs- og vindruekerneolie.
Raps- og olivenolie har været trukket frem fordi de indeholder mange enkeltumættede fedtsyrer, mens andre olier har et forholdsvist større indhold af flerumættede fedtsyre som er mindre varmestabile.
Ved friturestegning sker der en kraftig varmepåvirkning over lang tid, så der kan dannes transfedtsyrer, hvis man anvender et fedtstof med umættede fedtsyre. Til friture stegning er fedtstoffer med et meget lavt indhold af umættede fedtsyrer derfor bedst egnet.
Og der kan opstå mutagener !
Men velbekomme!
Måske har du hørt, at nogle olier danner det sundheds skadelige transfedtsyre ved stegning. Raps- og olivenolie har derfor været fremhævet som bedre at stege i frem for fx solsikke-, majs- og vindruekerneolie.
Raps- og olivenolie har været trukket frem fordi de indeholder mange enkeltumættede fedtsyrer, mens andre olier har et forholdsvist større indhold af flerumættede fedtsyre som er mindre varmestabile.
Ved friturestegning sker der en kraftig varmepåvirkning over lang tid, så der kan dannes transfedtsyrer, hvis man anvender et fedtstof med umættede fedtsyre. Til friture stegning er fedtstoffer med et meget lavt indhold af umættede fedtsyrer derfor bedst egnet.
Og der kan opstå mutagener !
Men velbekomme!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^