[REQ] Bodywork cd'er

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

[REQ] Bodywork cd'er

Indlæg af chreddy1 »

hey..

står og skal bruge 1 eller 2 a dem.. ska ha noet godt løbe musik til på fredag da vi har "motionsdag" på skolen.. virklig nedern, men med musik til dagen bliver det nok hurtigere overstået..
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Fin lille titel du har fået dig, chreddy! :lol:
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

mikkel_hansen_99 skrev:Fin lille titel du har fået dig, chreddy! :lol:
heh.. den har jeg nu ik selv indsat.. ved slet ik hvordan man gør..
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Lur mig om ikke det er en administrator der har lavet den titel HELT specielt til dig.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Lad os lige holde os til topic..
chreddy1 jeg skulle mene jeg har en eller to liggende, hvis du har tålmodighed skal jeg kigge gemmerne igennem i morgen og se hvad jeg kan finde ud af.
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Det se rud til at de er røget med, enten i en formatering eller i en oprydning af diskene. Kan desværre ikke hjælpe alligevel.
Billede
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

Sunshine skrev:Det se rud til at de er røget med, enten i en formatering eller i en oprydning af diskene. Kan desværre ikke hjælpe alligevel.
øøv :(..
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Du kan finde disse cd'er til en 40-50 kroner mange steder, hvis det ikke behøver at være de nyeste udgivelser.

Ellers så find et sted, hvor man kan uploade et par 100 mb så skal jeg se om jeg har nogen af dem.

Men jeg synes ikke de er videre fede at træne til. Aerobic måske, men ikke som styrke eller udholdenhedstræning.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

3dotz skrev:Du kan finde disse cd'er til en 40-50 kroner mange steder, hvis det ikke behøver at være de nyeste udgivelser.

Ellers så find et sted, hvor man kan uploade et par 100 mb så skal jeg se om jeg har nogen af dem.

Men jeg synes ikke de er videre fede at træne til. Aerobic måske, men ikke som styrke eller udholdenhedstræning.

...
ok.. men der er da sider som http://sendspace.com/ http://www.megaupload.com/ og http://www.rapidshare.de/
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

har lige prøvet at uploade to Bodywork cd'er til dig på sendspace.com

2/3 dele inde går vinduet ned og uploaden er spildt. Find noget mere permanent, hvis jeg skal uploade dem til dig. Opsæt din egen FTP eller noget

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Besvar