DFU er idioter, men behøver andre også at være det
Redaktør: Moderators
DFU er idioter, men behøver andre også at være det
Som for eksempel når man læser om en indonesisk radiostation, der har lavet en konkurrence, hvor det gælder om at tegne den danske konge og en gris.
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=474408/
Man får jo følelsen af, at indonesiske radioværter er analfabeter og ingen forstand har på at checke op omkring fakta på internettet. Det næste bliver vel at de vil forlange den danske konge skal undskylde offentlig den næste fuldmåne.
Hele sagen mellem DFU og Defending Denmark er da også helt til grin. DFU har alrdig været de skarpeste hjerner, men de andre ungdomspartier er lige så langt ude som DFU. Det siger desværre mere om de kommende generationer af politikere end om almindelige fornuftige danskere.
Ikke underligt et generationsskifte lader vente på sig i Folketinget.
...
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=474408/
Man får jo følelsen af, at indonesiske radioværter er analfabeter og ingen forstand har på at checke op omkring fakta på internettet. Det næste bliver vel at de vil forlange den danske konge skal undskylde offentlig den næste fuldmåne.
Hele sagen mellem DFU og Defending Denmark er da også helt til grin. DFU har alrdig været de skarpeste hjerner, men de andre ungdomspartier er lige så langt ude som DFU. Det siger desværre mere om de kommende generationer af politikere end om almindelige fornuftige danskere.
Ikke underligt et generationsskifte lader vente på sig i Folketinget.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
og det er da sjovt at alle der læser overstående ikke har andet til overs end, et lille smil på læben........
jeg tror ikke at folk tager ind på rådhuspladsen og brænder det indonesiske flag af og skyder op i luften med en ak47.
men det fortæller jo bare lidt om os i forhold til dem.
bare en lille en at tænke over.
jeg tror ikke at folk tager ind på rådhuspladsen og brænder det indonesiske flag af og skyder op i luften med en ak47.
men det fortæller jo bare lidt om os i forhold til dem.
bare en lille en at tænke over.
Ha ha ja jeg var ihvertfald ikke klar over at vi havde en konge..
Vi smører den sgu bare af på Norge igen
LOL
Men ja DFU er muligvis ikke de skapeste, men det er de konkylie-hjerner til "Defending Danmark" sgu heller ikke.
Eller også ved de simpelthen bare ikke hvad ordet betyder.
Selvfølgelig skal vi have lov at tegne hvad vi vil, men derfor behøver vi sgu da ikke at ruske sådan op i det med vilje, når vi nu ved at de bliver fortørnet over det.. Så når nu engang bomben falder så bebrejder jeg sgu da snart de abehjemer, som kalder sig selv "Defending Danmark".
Fuck hvor nogle spassere de er.. Nu var der endelig kommet lidt ro på det.
Vi smører den sgu bare af på Norge igen
Men ja DFU er muligvis ikke de skapeste, men det er de konkylie-hjerner til "Defending Danmark" sgu heller ikke.
Eller også ved de simpelthen bare ikke hvad ordet betyder.
Selvfølgelig skal vi have lov at tegne hvad vi vil, men derfor behøver vi sgu da ikke at ruske sådan op i det med vilje, når vi nu ved at de bliver fortørnet over det.. Så når nu engang bomben falder så bebrejder jeg sgu da snart de abehjemer, som kalder sig selv "Defending Danmark".
Fuck hvor nogle spassere de er.. Nu var der endelig kommet lidt ro på det.
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Hvad jeg laver til en privat fest rager sgu ikke resten af verden. Det kommer jo heller ikke frem, hvad EHL/SF siger om den gode Anders. De har jo nok ikke kun gode ting at sige. 
Og ja folkene bag Defending Danmark skulle ha' et los i bollerne for at starte det hele igen. Fuck dem!
Og ja folkene bag Defending Danmark skulle ha' et los i bollerne for at starte det hele igen. Fuck dem!
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Præcis... Jegav de mlige en sviner på deres mail.. Kunne lade være..Down1 skrev: Og ja folkene bag Defending Danmark skulle ha' et los i bollerne for at starte det hele igen. Fuck dem!
contact@wooloo.org
Jeg skrev: FUCK hvor i dog er nogle spassere at starte det hele op igen..
Vi skal have lov at tegne hvad vi vil og især til privatfester.
Men derfor behøver vi jo ikke træde deover tæerne ligenøjagtig samme, når vi nu ved hvor ondt de tager det.
I gør da ligenøjagtigt det modsatte end Defending Danmark. Når bombem falder så bebrejder jeg jer - KONKYLIE-hjerner.
Hilsen
(ikke politiske) Gert Winther
Nogen ting harbare bedst ved ikke at blive sagt!
/Lunapark
Nu ryster jeg lidt på hovedet...
Vi kan vel alle være enige om,at de ting som er kommet frem i medierne ikke er gavnlige for nogen parter, andet end dem som ønsker at skabe splid.
Men.. alene din overskrift er ligeså generaliserende som "dem" i de muslimske lande, der mener at DK skal bombes tilbage til stenalderen, at vores handelsvare skal af hylderne osv osv.
DFU er ikke min kop the, men idioter er de formentlig ikke alle. Jeg stemmer selv på venstre, og der findes der også idioter. De findes alle steder, men mange af dem skal blot ignoreres.
Jeg mener personligt at den mindrebegavede fyr som stillede op til interview i "godaften Dk", med alt tydelighed viste hvordan man udstiller sig selv som dum. Hans svar var helt i skoven, og det faktum at det er en privatfest, gør faktisk sagen til ingenting. Tror personligt at han gerne så sig selv som demokratietsfrelser fordi han nu har kunne sværte DFU til.
Til fester hos mig, er der blevet sagt og gjort ting, som hvis de blev blæst op til at være den almene holdning blandt mennesker i dk, ville vi nok være i krig med det meste af verdenen. Begge fløje, midten, toppen og bunden er blandet godt samme blandt min omgangskreds.
Men lad det være sagt med det samme, at de folk som nu går amok i udlandet med brandbomer osv. er mindre begavede, tro eller ej !
- Vi har og kan ikke,og de har og kan ikke forsvare at begå vold osv. pga. nogle ting gjort af nogle få. Vi kan jo ikke angribe sverige fordi deres fodboldfans træder på vores flag, vi kan ikke angribe Iran fordi de nu brænder billeder af A.Fogh osv.
Lad freden og demokrati herske, og dem som ikke forstå at indordne sig, må jo lære det på den hårde måde.
Vi kan vel alle være enige om,at de ting som er kommet frem i medierne ikke er gavnlige for nogen parter, andet end dem som ønsker at skabe splid.
Men.. alene din overskrift er ligeså generaliserende som "dem" i de muslimske lande, der mener at DK skal bombes tilbage til stenalderen, at vores handelsvare skal af hylderne osv osv.
DFU er ikke min kop the, men idioter er de formentlig ikke alle. Jeg stemmer selv på venstre, og der findes der også idioter. De findes alle steder, men mange af dem skal blot ignoreres.
Jeg mener personligt at den mindrebegavede fyr som stillede op til interview i "godaften Dk", med alt tydelighed viste hvordan man udstiller sig selv som dum. Hans svar var helt i skoven, og det faktum at det er en privatfest, gør faktisk sagen til ingenting. Tror personligt at han gerne så sig selv som demokratietsfrelser fordi han nu har kunne sværte DFU til.
Til fester hos mig, er der blevet sagt og gjort ting, som hvis de blev blæst op til at være den almene holdning blandt mennesker i dk, ville vi nok være i krig med det meste af verdenen. Begge fløje, midten, toppen og bunden er blandet godt samme blandt min omgangskreds.
Men lad det være sagt med det samme, at de folk som nu går amok i udlandet med brandbomer osv. er mindre begavede, tro eller ej !
- Vi har og kan ikke,og de har og kan ikke forsvare at begå vold osv. pga. nogle ting gjort af nogle få. Vi kan jo ikke angribe sverige fordi deres fodboldfans træder på vores flag, vi kan ikke angribe Iran fordi de nu brænder billeder af A.Fogh osv.
Lad freden og demokrati herske, og dem som ikke forstå at indordne sig, må jo lære det på den hårde måde.
jeg er bedøvende ligeglad... lad os bare ta den krig og få tyndet lidt ud i bestanden af dumme mennesker, hele verden rundt!
Men er da helt enig i at det ikke er skide smart af DFU at smide en video rundt hvor de viser deres småperverse selskabslege..
men ak ja, politik er og blir noget lort!
Men er da helt enig i at det ikke er skide smart af DFU at smide en video rundt hvor de viser deres småperverse selskabslege..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Har du overhovedet fulgt med i den sag. DFU var ikke dem, der viderebragte videoen, men en person som påstår, at han er 'Defending Denmark' og som havde meldt sig ind i DFU i halvandet år.Kymze skrev:jeg er bedøvende ligeglad... lad os bare ta den krig og få tyndet lidt ud i bestanden af dumme mennesker, hele verden rundt!
Men DFU er ikke for smarte, men det har Defending Denmark heller ikke været. Men når en reaktion på DFU's selskabsleg går ud på at tegne Danmarks konge sammen med en gris, så burde den indonesiske radiostation have checket op på den danske kongerække.
...
Som jeg har forstået det har Defending Denmark gjort det her for at vise der findes razisme i DFU og man gerne vil vise det.
Ved godt de kaldet det en privat fest, men et eller andet sted holder den sq ikke... Fest ja, privat tjaa kun for folk i DFU. Men synes stadig de har et ansvar for hvad de laver.
Så Pia i tv der forsvaret sig med det bare var fulde ungen mennsker. Men fra børn og fulde mennsker skal man høre sandheden.
Men meget sjovt at en lille flok mennesker kan have så meget inflydelse for hvad der sker med DK i andre lande
De muslimske lande tror nok ikke man kan have en dronning som øverste, de har jo lidt andet kvinde syn.
Ved godt de kaldet det en privat fest, men et eller andet sted holder den sq ikke... Fest ja, privat tjaa kun for folk i DFU. Men synes stadig de har et ansvar for hvad de laver.
Så Pia i tv der forsvaret sig med det bare var fulde ungen mennsker. Men fra børn og fulde mennsker skal man høre sandheden.
Men meget sjovt at en lille flok mennesker kan have så meget inflydelse for hvad der sker med DK i andre lande
De muslimske lande tror nok ikke man kan have en dronning som øverste, de har jo lidt andet kvinde syn.
Nej det går under betegnelsen for blasfemi.psypher skrev:Er det racisme, at tegne le profetha!?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Nåe - nej så meget har jeg ikke lige fulgt med.. synes bare det er latterligt, og rigtigt dumt! Men hvis det kun har været folk fra DFU der var med på den sommerlejer, må der da være en af dem der har givet videoen videre..3dotz skrev:
Har du overhovedet fulgt med i den sag. DFU var ikke dem, der viderebragte videoen, men en person som påstår, at han er 'Defending Denmark' og som havde meldt sig ind i DFU i halvandet år.
Men DFU er ikke for smarte, men det har Defending Denmark heller ikke været. Men når en reaktion på DFU's selskabsleg går ud på at tegne Danmarks konge sammen med en gris, så burde den indonesiske radiostation have checket op på den danske kongerække.
...
Og det med den danske konge.. ja det kan sku hurtigt smutte!!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Sæt dig nu ind i tingene inden du skriver sådan noget. Med mindre du har en sengetid før 17.00, er døv og blind, så kan du umulig have undgået at høre bare en lille smule om Defending Denmark og det var en af personer fra denne gruppe, der havde meldt sig ind i DFU som 'spion'.Kymze skrev:Nåe - nej så meget har jeg ikke lige fulgt med.. synes bare det er latterligt, og rigtigt dumt! Men hvis det kun har været folk fra DFU der var med på den sommerlejer, må der da være en af dem der har givet videoen videre..3dotz skrev:
Har du overhovedet fulgt med i den sag. DFU var ikke dem, der viderebragte videoen, men en person som påstår, at han er 'Defending Denmark' og som havde meldt sig ind i DFU i halvandet år.
...
Og det med den danske konge.. ja det kan sku hurtigt smutte!!
...
En pinlig sag for Radikal Ungdom. Ham Christian Slot der var et telefoninterview med lød ikke meget over 13 år med de udtalelser eller også var han både fuld og skæv, da han blev interviewet. Zenia et-eller-andet så godt nok meget sød ud på tv, men hun var da lige så blæst som Kenneth Kristiansen i sine undskyldninger.
Tilmed skulle RU's tegninger af Mohammed være sket for et halvt år siden, mens DFU's tegninger skete ved en sommerfest...altså efter RU tegningerne.
Men Radikal Ungdom har et forklaringsproblem overfor et moderparti med så mange indvandrere og folk af anden etnisk herkomst end dansk, der appellerer til så mange indvandrere i deres valgkampagne.
DU = Dansk Ungdomspolitik står overfor et gennembrud af den negative slags, men sjældent har ungdomspartierne været så meget i medierne som i øjeblikket.
Tilmed skulle RU's tegninger af Mohammed være sket for et halvt år siden, mens DFU's tegninger skete ved en sommerfest...altså efter RU tegningerne.
Men Radikal Ungdom har et forklaringsproblem overfor et moderparti med så mange indvandrere og folk af anden etnisk herkomst end dansk, der appellerer til så mange indvandrere i deres valgkampagne.
DU = Dansk Ungdomspolitik står overfor et gennembrud af den negative slags, men sjældent har ungdomspartierne været så meget i medierne som i øjeblikket.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
http://www.youtube.com/watch?v=c6-aRQiM7BI Del 1/2
http://www.youtube.com/watch?v=KkEWy0h Del 2/2
til jer som ik har set dem
M
http://www.youtube.com/watch?v=KkEWy0h Del 2/2
til jer som ik har set dem
M