CA Julefrokost: Nu med tid, sted, pris og soveinfo.
Redaktør: Moderators
-
Pilskadden Aka. 80er
- Geografisk sted: HAT
- Kontakt:
Jinsenu is the name you forgot my good sire...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Re: CA Julefrokost
QrazyLeg skrev: Og så tager vi lige alle "måske'erne" og slår dem sammen med dem der kommer senere:
Zorro <- Zorro vil gerne herind og stå, så er han en næsten 100%'er
TheJackal
Lokefar
Ace
vnL (?)
CrazyBrain
Sunshine
FrZ
Deejay_Wonder
Dj Referee
Jinsenu
Klausen

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Efter at have talt med Psy, var jeg faktisk blevet overtalt til at komme. MEN - arbejdet syntes lige, at de skulle ligge en tur til Berlin med alt betalt samtidig...Ace skrev:QrazyLeg skrev: Og så tager vi lige alle "måske'erne" og slår dem sammen med dem der kommer senere:
TheJackal
Lokefar
Ace
vnL (?)
CrazyBrain
Sunshine
FrZ
Deejay_Wonder
Dj Referee
Jinsenu
Klausen
Håber I får en kanon aften (jeg ved I får en kanon aften) - men I går glip af min hvide røv.
Måske vi ses til påske
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Sys du er en arse.. for ikke at komme... så en tur til berlin er mere vigtigt end migFrZ skrev:Efter at have talt med Psy, var jeg faktisk blevet overtalt til at komme. MEN - arbejdet syntes lige, at de skulle ligge en tur til Berlin med alt betalt samtidig...Ace skrev:QrazyLeg skrev: Og så tager vi lige alle "måske'erne" og slår dem sammen med dem der kommer senere:
TheJackal
Lokefar
Ace
vnL (?)
CrazyBrain
Sunshine
FrZ
Deejay_Wonder
Dj Referee
Jinsenu
Klausen
Håber I får en kanon aften (jeg ved I får en kanon aften) - men I går glip af min hvide røv.
Måske vi ses til påske
ej du må sku have en go tur... og du vil være savnet
Vi må indse det, vi er bare for lækre til at pøblen vil samles om os...
Det skal siges:
Kan man ikke komme til spisning kan man dukke op til privatfesten - når den starter.
Det er vigtigt at I giver Jeres stemme med 100% sikkerhed. Vi kan ikke bruge "jeg kommer måske hvis så frem i fald jeg ser tiden an på selve dagen om sol og venus står i ret kurs om jeg kommer". Vi skal have klare svar af hensyn til leje af diskodaskoklub og evt. mad.
Skriv derfor klart om:
Du kan komme til spisning og fremefter.
Privatfest og fremefter.
Det er tilladt at slæbe venner med til privatfesten. Men skriv antal af venner der kommer på også.
SIDSTE FRIST FOR TILMELDING: Mandag d. 23/10-2006
Kan man ikke komme til spisning kan man dukke op til privatfesten - når den starter.
Det er vigtigt at I giver Jeres stemme med 100% sikkerhed. Vi kan ikke bruge "jeg kommer måske hvis så frem i fald jeg ser tiden an på selve dagen om sol og venus står i ret kurs om jeg kommer". Vi skal have klare svar af hensyn til leje af diskodaskoklub og evt. mad.
Skriv derfor klart om:
Du kan komme til spisning og fremefter.
Privatfest og fremefter.
Det er tilladt at slæbe venner med til privatfesten. Men skriv antal af venner der kommer på også.
SIDSTE FRIST FOR TILMELDING: Mandag d. 23/10-2006
Senest rettet af QrazyLeg 17 okt 2006, 15:44, rettet i alt 1 gang.
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
klart klart
klart klart så kommer jeg sku 100 % røvhuller
hvs så mormor..... vi er jo ikke kommet her for at danse.... SKÅL!!!
Det skal lige siges at "privat fest og fremefter" betyder at i skal komme til privat festen, kommer i efter 23.00 så skriv det istedet for at skrive fremefter. bare så vi lige har styr på om festen bliver på et diskotek eller muligvis en cafe (hvis vi ikke når op på et større deltager tal end vi er nu.)
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Har lige åbnet min kalender (sker sjældent) og opdaget at datoen rammer den dag hvor vi nok skal flytte ind i vores nye hus..! 
MEN... det er ikke sikkert, da datoen for overtagelse m.m. ikke ligger 100% fast endnu... jeg undersøger det lige hurtigst muligt og vender tilbage... jeg VIL med!
MEN... det er ikke sikkert, da datoen for overtagelse m.m. ikke ligger 100% fast endnu... jeg undersøger det lige hurtigst muligt og vender tilbage... jeg VIL med!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |