Harddisk Problem

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
babuska

Harddisk Problem

Indlæg af babuska »

Heysa allesammen...

Har lige købt ny harddisk, og er løbet ind i nogle problemer med den... Jeg kan sagtens finde den i bios, men lige så snart jeg kom ind i windows kunne den ikke vise harddisken...
Har prøvet og formatere windows, og det hjælper ikke, får en besked om at jeg skal konfigurer min harddisk eller windows... Skal lige siges det her er den femte harddisk jeg sætter til men mit bundkort skulle gerne kunne klare en mere... Nogen der ved hva der er galt...??
DaMonk

Indlæg af DaMonk »

Prøv evt. at gå ind i Diskhåndtering (åben windows hjælp hvis du ikke ved hvordan du kommer derind) og så skal du måske vælge disken og sætte den til "Online"
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Hvis du kan se den i BIOS, og efter POST ser du os disken. Burde du kun kom ind i windows. Og under Diskhåndtering. Formatter disken, og derefter se den. (som DaMonk os omtaler)
babuska

Indlæg af babuska »

Okay... Ved ikke lige hvor det er så vil gerne have hjælp... :)
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

babuska skrev:Okay... Ved ikke lige hvor det er så vil gerne have hjælp... :)
start -> indstillinger -> kontrolpanel -> Administration -> Computeradministration -> Og derinde vælger du så diskhåndtering.

Derinde kan du se alle dine disks, og du skal nok bare aktivere den derinde. Ret simpelt i virkeligheden.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Eller højreklik på Denne Computer og dernæst Administrér ;)
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
babuska

Indlæg af babuska »

Jeg takker Mange gange for hjælpen... :D Har fået den til og virke... ;)
Besvar