Cybercity og dc++ - hjælp :-/

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

overlord
Geografisk sted: DK

Cybercity og dc++ - hjælp :-/

Indlæg af overlord »

Chok!

jeg har lige fået CC, og nu kan jeg bare nada i DC++. Hverken søge eller hente, der sker intet. Er der nogen af jer som har CC som oplever det samme, eller andre der evt. ved hvad jeg skal gøre?
og jeg tror ikke det er tømmermændene fra igår som gør, har bare gjort som jeg altid gør i programmet - nemlig intet. har ikke stillet på noget som helst :)!

uha en hurtig søgning på google får mig til at tro jeg skal hen og åbne porte osv. Det har jeg godt nok aldrig prøvet, hvorfor skal man dog også det ved cc? grrr har en ZyXEL Prestige 600 series
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg har også cybercity, og da jeg brugte dc++ var der ingen problemer. En gang imellem var der noget med programmet, hvor den ikke kunne connecte til den liste der, der kommer frem, men det havde vist ikke noget med cybercity at gøre, eller det tror jeg da ikke. Så ingen problemer herfra (jeg er sidenhen gået væk fra dc++ fordi det var et lorteprogram, men det er en helt anden diskussion :))
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Er nok som du selv skriver fordi du skal åbne porte, vil skyde på du ikke havde router før, derfor du ikke skulle gøre det dengang..

En 2 sekunders søgning gav følgene
http://www.portforward.com/english/rout ... 0/DC++.htm
<---------------------------->
§1 I'm always right
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Hvorfor ikke prøve hos Cybercity selv først....

http://www.cybercity.dk/kundecenter/bre ... index.aspx
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
overlord

Indlæg af overlord »

tak for det gutter, ser lige nærmere på det.

JayJay^^
nej havde ikke router før, og det med at åbne porte er kun noget jeg har hørt om ved andre, men da jeg aldrig selv havde brug for det tænkte jeg ikke videre over det - før nu ;)
Gid jeg dog havde mere --->
Billede
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Hvis du stadig ikke kan finde ud af det, så bare spørg mig
Slet mig
overlord

Indlæg af overlord »

har fundet ud af det, mens ellers tak for hjælpen Gambi :)

og til Sunshine, ja der er mange der ikke kan lide det, men til mit behov mht film er det fint nok, hehe ;)
Billede
overlord

Indlæg af overlord »

for pokker. Jeg vil ikke anbefale jer at skifte til cybercity!

det var såmænd nemt nok at åbne en port så dc++ virkede igen, men nu har jeg givet det 1 uges tid, og jeg kan bare ikke hente med en skid fra rapidshare. Selvom jeg har premuim - jeg aner virkelig ikke hvorfor. Nogle gange når jeg tager hastighedstest viser den godt nok at jeg har 2mbit, og fra dc++ kan jeg også hente med ca. 200kbs, men jeg er heldig hvis jeg kommer op på 50 på rapidshare.

mit spørgsmål i denne tråd i stedet for at lave en ny er til alle jer der evt. har cybercity og bruger rapidshare ofte. Har i gjort noget specielt mht. jeres router inden i brugte rapidshare? for synes det virker mærkeligt jeg ALTID har hentet med omkring de 200 kbs med tdc/dlg, og så lige som jeg skifter til cc falder min download på rs til ca. 50 kbs med premium account - og det selvom jeg kan hente med 200 fra fx. dc++. jeg burde hverken have vira eller noget spyware kørende.

det kan selvfølgelig også være at samtlige rapidshare's servere i fuldt belastede, men jeg betragter det sgu som utopi at de konstant har været det i 1 uge nu.

edit - bruger forresten rapget
snabelfisk
Geografisk sted: On The Top, See Ya!

Indlæg af snabelfisk »

Jeg er glad nok for min 8megabit, og jeg henter med fuld knald på når jeg henter fra rapidshare og andre steder
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
GamBi
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

overlord stop med at tude..

Der er ingen ting galt med Cybercity.
DU skal bare sætte det hele rigtig op!
Slet mig
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Måske kunne DU (gambi) så hjælpe ham, da der jo tydeligvis er et problem.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

overlord skrev:mit spørgsmål i denne tråd i stedet for at lave en ny er til alle jer der evt. har cybercity og bruger rapidshare ofte. Har i gjort noget specielt mht. jeres router inden i brugte rapidshare? for synes det virker mærkeligt jeg ALTID har hentet med omkring de 200 kbs med tdc/dlg, og så lige som jeg skifter til cc falder min download på rs til ca. 50 kbs med premium account - og det selvom jeg kan hente med 200 fra fx. dc++. jeg burde hverken have vira eller noget spyware kørende.
I al den tid jeg har hentet fra rapidshare har jeg haft cc, og jeg henter med max. hver gang.
overlord

Indlæg af overlord »

Jamen GamBi. Hvad er der lige og sætte op? Kan forstå at hvis jeg ville bruge en torrent-klient, eller dc++ som jeg har skrevet ovenfor, at der så skulle arbejdes med nogle porte. Du synes måske ikke det er mærkeligt, at den ikke henter med fuld fart på rapidshare med CC, når den gjorde med tdc?

til alle: i må undskylde hvis jeg giver den opfattelse af jeg tuder over det. vil ikke lame på nogen måde. jeg er bare en fortvivlet premium-kunde :(
GamBi
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Du lyder ligesom nogen venner fra IT skolen!

De sagde også i starten at CC var noget lort og man skulle holde sig fra det, fordi da de havde tdc virkede alt..

Men da de gjord som jeg sagde, BANG VIRKER DET JA!!...

Først
SLET ALT det du har af sikkerhed "firewall" først
Åben derefter gå ind på
http:\\10.0.0.1:2033
tryk på "nat"
Tryk X i "SUA only" og tryk edit"
Ved Nr1 ALL ports skriver du din LAN IP!
Slet mig
overlord

Indlæg af overlord »

Det var det første jeg gjorde, da jeg åbnede porte til dc++ ;)
Billede
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

gambi så åbner du jo ALLE Porte fra 1-65.535 til din pc.. er det skide smart?! :)
overlord

Indlæg af overlord »

tager sgu en formatering en af dagene. I skal have tak jer der kom med brugbare indlæg ang. hvordan jeg åbner porte - så ved jeg da hvordan jeg gør det :)

til Hoopstar
Fandt også ud af at det ikke liiige var præcist det jeg havde gjort, jeg havde kun åbnet den port jeg skulle bruge i dc++. Tænkte også det vel ikke var så smart at åbne alle porte, uden dog at have noget kendskab til det, så nøjedes bare med én ;)
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

overlord hvis du har any probs med den så skriver du bare.. har snart konfigureret så mange af dem.. :)
GamBi
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Smart eller ej..
Det er dejligt og [ben!
Har k'rt i 3 [r uden problemer!

Windows 2000 kan trix >)
Slet mig
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

det er da ikke dejligt at det er så åbent?? har du brug for alle de porte? jeg har åbnet ranges hvis det er der ligger porte med få et par 100 imellem i stedet.. der er sq ikke behov for 65000 porte..
Besvar