REQ: Aqua The Official Megamix
Redaktør: Moderators
-
Dj Referee
- Geografisk sted: Dobbelt A
- Kontakt:
...
Hvis du har eMule eller eDonkey, så er det her...
ed2k://|file|Aqua%20-%20The%20Official%20Megamix.mp3|13513301|6D84B6471AA4691CAD6DC7A221111C78|/
ed2k://|file|Aqua%20-%20The%20Official%20Megamix.mp3|13513301|6D84B6471AA4691CAD6DC7A221111C78|/
-=:)----------------------- Everybody Be Cool -----------------------:)=-
-=:)-------------------------- You Be Cool --------------------------:)=-
-=:)-------------------------- You Be Cool --------------------------:)=-
- optimusprime
- Geografisk sted: Zihuatenejo
- Kontakt:
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Re: ...
Nej, bruger ikke sådanne ting. Er det noget du gider hente, og smide op?Dj Referee skrev:Hvis du har eMule eller eDonkey, så er det her...
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Tak skal du haveLiquid^ skrev:http://www.speedyshare.com/468741606.html
Fedt! Tusind tak 

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Hvis du nu havde trykket på linket inden du spurgte ville du hurtigt kunne se det..EsMr skrev:jo jeg kender dem godt, også derfor jeg spurgte om det var dem. Det kunne sgu da sagtens være der var andre der hed Aqua.amh skrev:Kender du ikke Aqua?!?! Barbie Girl osv.?EsMr skrev:Er det med den der danske/svenske gruppe ?
Jeg tror stadig ikke han har set, hvorfor spørgsmålet opstod.
Aqua er da en arabisk/columbiansk gruppe med hang til strittende dansk og vulgær fransk.
Nej EsMr. Havde du bare skrevet dansk/norsk istedetfor at blande Sverige ind i dette, så havde denne tråd været en del indlæg kortere, men også lidt mindre skæg at læse.
...
Aqua er da en arabisk/columbiansk gruppe med hang til strittende dansk og vulgær fransk.
Nej EsMr. Havde du bare skrevet dansk/norsk istedetfor at blande Sverige ind i dette, så havde denne tråd været en del indlæg kortere, men også lidt mindre skæg at læse.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
godt nok står der oss 8 forskellige (sådan ca) når man søger på Aqua på discogs.comEsMr skrev:jo jeg kender dem godt, også derfor jeg spurgte om det var dem. Det kunne sgu da sagtens være der var andre der hed Aqua.amh skrev:Kender du ikke Aqua?!?! Barbie Girl osv.?EsMr skrev:Er det med den der danske/svenske gruppe ?
Jeg rippede lige en af mine gamle skiver i dag, og fandt så Studio 33's bud på et Aqua-mix. Ganske fedt mix.
Studio 33 1/3 - Aqua megamix:
http://www.sendspace.com/file/hyqr53
Barbie Girl
Happy Boys And Girls
My Oh My
Lollipop (Candyman)
Calling You
Roses Are Red
Doctor Jones
Studio 33 1/3 - Aqua megamix:
http://www.sendspace.com/file/hyqr53
Barbie Girl