Kære brevkasse

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Sig-Mund

Kære brevkasse

Indlæg af Sig-Mund »

Bekymret mand

Kære brevkasse
Jeg er en mand på 32 år, lykkelig gift med min dejlige hustru og vi har 2 børn. Den seneste tid har min kone købt meget nyt tøj. Hun er også begyndt at gå meget ud alene. Når jeg spørger hvem hun er sammen med, svarer hun altid, "ikke nogen du kender".
I forgårs ringede hendes mobil, og da jeg ville række hende den, vrissede hun at jeg aldrig skulle røre hendes tlf.
Hver torsdag når hun kommer hjem, bliver hun sat af nede af vejen. I torsdags besluttede jeg mig for at finde ud af, hvem der kører hende hjem, så jeg gik ud i indkørslen og gemte mig bag min BMW. Da jeg kiggede ned, så jeg til min store overraskelse, at den lækkede lidt olie. Nu er mit spørgsmål: Er det normalt at en BMW 750 lækker olie når den kun har kørt 30.000 km?

Kærlig hilsen en bekymret mand
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

HVis jeg har forstået den rigtigt er hun ikke så dejlig igen.. :lol: Men det har jeg sikkert ikke.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Kære brevkasse

Indlæg af amh »

Sig-Mund skrev:Bekymret mand

Kære brevkasse
Jeg er en mand på 32 år, lykkelig gift med min dejlige hustru og vi har 2 børn. Den seneste tid har min kone købt meget nyt tøj. Hun er også begyndt at gå meget ud alene. Når jeg spørger hvem hun er sammen med, svarer hun altid, "ikke nogen du kender".
I forgårs ringede hendes mobil, og da jeg ville række hende den, vrissede hun at jeg aldrig skulle røre hendes tlf.
Hver torsdag når hun kommer hjem, bliver hun sat af nede af vejen. I torsdags besluttede jeg mig for at finde ud af, hvem der kører hende hjem, så jeg gik ud i indkørslen og gemte mig bag min BMW. Da jeg kiggede ned, så jeg til min store overraskelse, at den lækkede lidt olie. Nu er mit spørgsmål: Er det normalt at en BMW 750 lækker olie når den kun har kørt 30.000 km?

Er det seriøst, eller sidder du virkelig og stener? :lol:
Sig-Mund

Re: Kære brevkasse

Indlæg af Sig-Mund »

amh skrev:
Sig-Mund skrev:Bekymret mand

Kære brevkasse

Er det seriøst, eller sidder du virkelig og stener? :lol:

Neej den er ikke seriøst, læste den bare lige et sted
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Den er da meget fun den gamle kliché, med at en mands virkelige bekymringer omhandler hans bil...
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Bubbie skrev:Den er da meget fun den gamle kliché, med at en mands virkelige bekymringer omhandler hans bil...
Jeg fik IKKE pointen i første omgang, kan jeg så se.
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

hehe.. sjovt..
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Ganske sjov :D
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

humor :D
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

HAHA :D
Slet mig
EMR

Indlæg af EMR »

grineren nok ;)
Kymze

Indlæg af Kymze »

HAHA... troede i første omgang at det var fra Joan Ørting's brevkasse på EB.dk.. men så ville den nok ikke ha den pointe :)

Men, synes det er god humor :)
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Hehe... :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
overlord

Indlæg af overlord »

hehe er det ikke sådan de fleste tænker ;)
Gid jeg dog havde mere --->
Billede
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

haha sjovt nok
Brugeravatar
Niles
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Niles »

Funny :D
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-

Billede
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

mikkel_hansen_99 skrev: Jeg fik IKKE pointen i første omgang, kan jeg så se.
Nogle ting skal man nok holde for sig selv hehe
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

Indlæg af T-Man »

mikkel_hansen_99 skrev:
Bubbie skrev:Den er da meget fun den gamle kliché, med at en mands virkelige bekymringer omhandler hans bil...
Hehe næsten lige så sjovt som historien :lol:
<HR>
<center>:)</center>
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

T-Man skrev:
mikkel_hansen_99 skrev:
Hehe næsten lige så sjovt som historien :lol:
Hvorfor nu det? Mine bekymringer omhandler ikke en bil, så derfor fik jeg ikke lige det med...
Besvar