CA Julefrokost: Nu med tid, sted, pris og soveinfo.
Redaktør: Moderators
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Jamen så kommer DK's trance tosse nr. 1 da også forbi og beriger jer med sit selskab.
\\On3, Feffe og andre kbh'ere skal vi lige finde ud af noget mht. at leje et tog og følges derop som vi "plejer"
DaClown... så vender din long lost tvilling hjem igen... vi forsætter hvor vi slap sidste gang!
DjMail.. du skal ikke spille smart for så står den på Armin hele aftenen for dit vekommende
\\On3, Feffe og andre kbh'ere skal vi lige finde ud af noget mht. at leje et tog og følges derop som vi "plejer"
DaClown... så vender din long lost tvilling hjem igen... vi forsætter hvor vi slap sidste gang!
DjMail.. du skal ikke spille smart for så står den på Armin hele aftenen for dit vekommende
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
Fairground
- CA Party Freak
-
Fairground
- CA Party Freak
Jeg finder instrumental versionerne af Shiiivers, Love you more og Yet another day og så laver jeg en Sonique og synger henover pladerne... kunne være frækt at lytte til mens du ligger og gylper i en gammel ambulance på en af jeres tomme moterveje på vej til Amtsygehuset i brakmark
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Hehe i er sku for syge men hvad fanden det er jo derfor jeg elsker jeg og hvis mail og one skal ud og slå på jyder så vil jeg være med ellers slår jeg bare lidt på dem hehe.
Og mail skal nok holde dit hår når du ligger i busken og smider suppen min lille tøs hehe.
CYA
Og mail skal nok holde dit hår når du ligger i busken og smider suppen min lille tøs hehe.
CYA

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Du får 13 for den udtale. Hvis du tillægger dig lidt bonderøv, så pas på de ikke beholder dig herover. Så skal du med i DjMail og undertegnedes just-eat/nfl/fo'bold-mafia.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
er med
QrazyLeg
bare skriv mig på jeg er 100
bare skriv mig på jeg er 100
hvs så mormor..... vi er jo ikke kommet her for at danse.... SKÅL!!!
Nu skal du passe på med den nfl mafia.... du skylder 2 flasker arnbitter for ikke at være til de sidste 2 kampe!!!QrazyLeg skrev:Du får 13 for den udtale. Hvis du tillægger dig lidt bonderøv, så pas på de ikke beholder dig herover. Så skal du med i DjMail og undertegnedes just-eat/nfl/fo'bold-mafia.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
Fairground
- CA Party Freak