Jeg er ikke særlig velbevandret i amerikansk rap (hvilket jeg går ud fra genren kaldes).
Jeg søger numre i samme stil og med nogenlunde samme beat som nedestående numre. Jeg synes at kunne finde noget specielt over dem som ikke findes ved alt muligt andet "rap".
Ying Yang Twins - Put That Thang Down
Ying Yang Twins - Boom
Ludacris - Act a fool
Method Man - What's Happenin''
Method Man, Redman - America's Most
Beezle feat. Bonecrusher - See about ya
Er der en under genre hvor disse numre går ind under?
Req: Bred efterspørgsel
Redaktør: Moderators
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Re: Req: Bred efterspørgsel
Ja! - Crap...dikki skrev:Er der en under genre hvor disse numre går ind under?

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Ace skrev:Ja! - Crap...dikki skrev:Er der en under genre hvor disse numre går ind under?
Smag og behag.. Jeg finder nu numrene dejlig til afveksling fra alt det elektroniske musik jeg hører.
-
Ace
- [Ltd edition]
Heh, det er helt i orden. Smag er individuel, men kunne ikke lige dy mig for at smide den kommentar ind.dikki skrev:Ace skrev:Ja! - Crap...dikki skrev:Er der en under genre hvor disse numre går ind under?![]()
Smag og behag.. Jeg finder nu numrene dejlig til afveksling fra alt det elektroniske musik jeg hører.

btw.. du hører vel ik oss Trentemøller..?dikki skrev:Ace skrev:Ja! - Crap...dikki skrev:Er der en under genre hvor disse numre går ind under?![]()
Nu kommer den vist riiimelig offtopic...chreddy1 skrev:btw.. du hører vel ik oss Trentemøller..?dikki skrev:Ace skrev:Ja! - Crap...dikki skrev:Er der en under genre hvor disse numre går ind under?![]()
-
Ace
- [Ltd edition]
Ja det var ikke helt fair, at den skulle så meget off topic. Beklager jeg startede lavinen.
Men jeg har lige tjekket efter, og kan desvære ikke hjælpe dig med nogen af disse albums. Ligger dog inde med Ying_Yang_Twins-Wait-Promo_CDS-2004-**
Men jeg har lige tjekket efter, og kan desvære ikke hjælpe dig med nogen af disse albums. Ligger dog inde med Ying_Yang_Twins-Wait-Promo_CDS-2004-**