Download Limit

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Download Limit

Indlæg af amh »

Det virker som om vi har fået sat download limit på vores internet på skolen, dvs. vi ikke kan se Sputnik osv. Mere i god kvalitet. Er det muligt og køre Sputnik, og YSI igennem, noget, så den suger med fuld speed alligevel?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Kan du ikke blot acceptere de begrænsninger der nu engang er sat for dig på skolen? Hvis du endelig finder en løsning, og det bliver opdaget, så kan det i værste tilfælde koste dig en skriftlig advarsel og en uge der hjemme. Eller endnu værre. Jeg har hørt om mange eksempler fra Handelskoler og Gymnasier.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

<<--- Skriftlig advarsel for besiddelse af .mp3 filer på mit skoledrev...

Tror nok jeg lige opførte mig ordentligt det sidst år på handelsskolen... Det er altså ikke værd at sætte på spil pga. at man har nørdede tendenser.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hvis du vidste hvad vores Public drev er fyldt med... Det er ikke småting, Der ligger bl.a. Fifa '07, Alt nyt musik, og masser af spil, og DVD-R. De har overvejet og lukke for det Public drev, men siger intet til at det ligger på. man kan sikkert finde udaf hvem som har smidt det ind, osv. Så vi er også begyndt og trappe ned for at hente og dele på Public drevet.
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Jeg fortæller dig blot hvad jeg ville prioritere højest... uddannelse eller en karriere som fildeler..

Jeg kan kun sige at jeg nok blev klogere med årene.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Drop det lort og få noget hurtigere net selv eller vent til det er nede.. min mening om dette
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Har lige fundet udaf at der nok ikke er sat limit på, men det er der i mod min pc, som åbentbart ikke gider hente med mere end 9.5 kb/s. De andre's pc'er henter med meget mere. Kan det være computerern som er inficeret med Spyware eller andet? Kører Ad-aware tit.
Besvar