Jeg har netop installeret driveren (den nyeste) til min Logitech G5 laser mus og har fundet ud af at min CPU-brug går amok når jeg bevæger musen.
Når jeg bevæger min mus er min CPU-brug helt op og vende på ca. de 70%
Hvis jeg så lukker Setpoint.exe under processer falder min CPU brug til det normale når jeg bevæger min mus.
Nogen der har noget anelse om hva jeg kan gøre, hvis jeg ønsker at have Setpoint til at køre?
Logitech-mus får CPU til at gå amok!
Redaktør: Moderators
Logitech-mus får CPU til at gå amok!
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?-
night_hawk
Re: .
Jeg har prøvet at slette driverne og reinstallere dem.night_hawk skrev:prøv og slet driverne.. og reinstall dem?
evt ældre version.
Hvis jeg installere en ældre version laver programmet en software-update og installere den nyeste version.
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?Har fundet en løsning på mit problem!
Programmet SetPoint.exe som styrer mit tastatur + mus (logitech) får som sagt min CPU-brug op på ca. de 70%
Men har fundet ud af, hvis jeg lukker programmet under processer og starter det igen, kører det uden problemer!
Men kom så til at tænke på om det var muligt at lave en bat-fil eller lignende som lukkede programmet og startede det igen!
Nogen der har en løsning til det?
Programmet SetPoint.exe som styrer mit tastatur + mus (logitech) får som sagt min CPU-brug op på ca. de 70%
Men har fundet ud af, hvis jeg lukker programmet under processer og starter det igen, kører det uden problemer!
Men kom så til at tænke på om det var muligt at lave en bat-fil eller lignende som lukkede programmet og startede det igen!
Nogen der har en løsning til det?
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?