CA Julefrokost: Nu med tid, sted, pris og soveinfo.
Redaktør: Moderators
Nogle musik numre er vel lidt som -ismer. Hvis en enkelt følger dem er de ikke noget værd men når masserne går amok bliver de ret så kraftfulde
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Se første indlæg for information om tid og sted
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nu nu nu...
... det ska være nu!... hvorfor er der så lang tid til pulefrokosten!!
Hvis det er for det headset, så må det snart være en palle med Bombay Gin vi er oppe på... Ej bare glem det
Skal nok få dig udnyttet i baren når du er stang stiv
Du er hermed noteret Skaw 
Re: CA Julefrokost: Nu med tid og sted, se første indlæg
Jo, det er i hvert fald planen. Jeg er stadig fuldstændig blank med hensyn til tidspunkt, men jeg siger selvfølgelig til når jeg ved noget.QrazyLeg skrev: Listen over dem der ikke kan være med til spisning men kommer til privatfesten bagefter (+venner)
Frøken Solskin (Kommer efter spisning... Ikke frøken?)
Rygterne har svirret hele dagen... Det er på tide at jeg confirmer dem.
I dag klokken 16 blev jeg tilbudt at komme til Amsterdam tor, fre, lør i stedet for at tage til Berlin CA-POT weekenden. Efter kort betænkningstid sagde jeg ja til Amsterdam, og er altså derfor fri til at brage Jylland til POT.
Jeg er GAME og jeg er 50 cent.
Vi ses i gaden...
(gad slet ikke læse tråden, så al info vil jeg prøve at opstøve via msn i morgen)
ses ludere og solskin.
I dag klokken 16 blev jeg tilbudt at komme til Amsterdam tor, fre, lør i stedet for at tage til Berlin CA-POT weekenden. Efter kort betænkningstid sagde jeg ja til Amsterdam, og er altså derfor fri til at brage Jylland til POT.
Jeg er GAME og jeg er 50 cent.
Vi ses i gaden...
(gad slet ikke læse tråden, så al info vil jeg prøve at opstøve via msn i morgen)
ses ludere og solskin.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det bliver vilderen - vil drikke dobbel så meget som sidst jeg var derPsyClone skrev:Kulden kommer til 9000. <3
Det havde ikke været en fest uden dig, tubbefar.
Fuck det bliver fedt - skal bare finde en jeg kan spoone, så bliver alt godt
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.