Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Frank Sinatra Samt Hed Kandi Winter Chill... Varme indendørs og kulde udenfor.. en sygedag som faktisk lige pt kan betegnes som pjæk.. da jeg utrolig hurtigt fik det meget bedre..
og så kan jeg da glæde mig over at min chef sagde, "bare bliv hjemme imorgen også, så ses vi søndag" muhahahah.. så nu er der weekend.. og ikke så lang tid til j-dag... det er livet..
så skal jeg bare have gang i de "jeg holder fest-sedler" til naboerne..
nogle der ved med hvor kort varsel man kan tillade sig at smide dem i postkasserne?
kloojve jeg vil mene at jo tidligere du gør det, jo mindre er sandsynligheden for at folk brokker sig. Jeg synes en uges tid i forvejen er fint, men det kan jo også være en spontan fest, der pludselig stables på benene. Så bare få delt de sedler ud så hurtigt som muligt
At vågne om morgenen.. AF SIG SELV! Uden at vækkeuret ringer! At gå ud i sit nattøj og lave en kop kaffe og nyde den, samtidig med at man lisså stille vågner og kommer til sig selv. Det er sgu kræs
mayday mayday i aften er det j-day derfor sidder jeg her i en gammel rusten layday (lada).
Glæder mig sindssygt meget til at få jordens største bambusskud i øret i aften. Tager til provinsen Kbh for at se om de kan finde ud af at feste.!
Glæder mig til en fantastisk aften på Vesterå imorgen og at når jeg skal i byen imorgen har alle bonderøve og konfi´er været i byen i aften - og så kan jeg slippe for dem wuhuu
(nej wonder jeg mener ikke dig - man skal passe på i disse "du skal ikke have en mening" tider)
Og du burde vide at jeg ikke mener HVOR man bor/opvokset. men mentaliteten.
OG der er nordjyder bare nogle fuckin bonderøve med deres sing-along lort på spirit og deres "VI SKA BARE I GAAAEEENNN"
med næsten mener jeg at jeg ikke er helt 100 på den danske geografi på de kanter. Jeg ved dog det er nogle bønder derude
Jeg ved også godt hvad du mener - og jeg er ikke uenig.
Deejay_Wonder skrev:mayday mayday i aften er det j-day derfor sidder jeg her i en gammel rusten layday (lada).
Glæder mig sindssygt meget til at få jordens største bambusskud i øret i aften. Tager til provinsen Kbh for at se om de kan finde ud af at feste.!
Jeg skal fandme drikke dig under både i aften og i morgen.
Det må være min glæde i denne tråd.
P.S Men hvis du brækker dig i min lejlighed kommer du selv til at tørre op.