Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Rimelig ubrugelig comment efter min mening. Du kan skrive her, hvis du er interesseret eller kan uppe det, ellers må du gerne holde sådan noget for dig selv.
Rimelig ubrugelig comment efter min mening. Du kan skrive her, hvis du er interesseret eller kan uppe det, ellers må du gerne holde sådan noget for dig selv.
Sjovt du lige skulle komme med den kommentar, når du i et indlæg du selv har lavet har store problemer med folk, der ikke holder sig inden for din lille verden:
night_hawk skrev:Det utroligt som alt her inde blevet fordrejet til nye emner..
Som drud siger.. bare hold jer til emne. eller lav et nyt post.
vil være super nice..
Til jer som har så meget mod nik og jay, er det ikke bare fordi i godt selv ku tænke jer at være så populære? og hvis i ik kan li deres musik er det oss helt fint, men hvorfor hade andre som kan.. Jeg hader da heller ik folk som hører andet slags musik end mig vel!!
Ejlemos skrev:
Til jer som har så meget mod nik og jay, er det ikke bare fordi i godt selv ku tænke jer at være så populære? og hvis i ik kan li deres musik er det oss helt fint, men hvorfor hade andre som kan.. Jeg hader da heller ik folk som hører andet slags musik end mig vel!!
Haha jo det er netop derfor!!
Man kan nemlig umuligt hade noget uden at det bunder i at man er jaloux...
Jeg hader ikke nik og jay, jeg hader Cyberzink hehe
Sjovt du lige skulle komme med den kommentar, når du i et indlæg du selv har lavet har store problemer med folk, der ikke holder sig inden for din lille verden:
night_hawk skrev:Det utroligt som alt her inde blevet fordrejet til nye emner..
Som drud siger.. bare hold jer til emne. eller lav et nyt post.
vil være super nice..