Anbefaling af CMS system.
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Anbefaling af CMS system.
Er der nogle som kan anbefale et simpelt CMS system, der virker som en slags Blog, fotogalleri, gæstebog, og kalender, og evt. andet godt, som kan udnyttes. på forhånd tak.
Wordpress er også et godt bud!
Ved wordpress skal du dog selv rette i lidt kode hvis du vil have fotogalleri og diverse andre småting.
Men ellers skal du prøve e107 eller PHP-fusion som Sive siger.
Dog vil jeg lige påpege at jeg betegner e107 og PHP-fusion som portaler, da de har brugersystemer osv. fra installationen af, altså ikke noget man skal tilføje! (tror nu også de mest er tænkt sådan).
Men ellers kan de MEGET nemt bygges om til en blog mm.
Har lige samlet en liste med fine Blog systemer herunder som er værd at tage et kig på:
Wordpress
Eggblog
boastMachine
SimplePHPBlog
Ved wordpress skal du dog selv rette i lidt kode hvis du vil have fotogalleri og diverse andre småting.
Men ellers skal du prøve e107 eller PHP-fusion som Sive siger.
Dog vil jeg lige påpege at jeg betegner e107 og PHP-fusion som portaler, da de har brugersystemer osv. fra installationen af, altså ikke noget man skal tilføje! (tror nu også de mest er tænkt sådan).
Men ellers kan de MEGET nemt bygges om til en blog mm.
Har lige samlet en liste med fine Blog systemer herunder som er værd at tage et kig på:
Wordpress
Eggblog
boastMachine
SimplePHPBlog
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?http://dragonflycms.org/ <-- er også et ret godt bud jeg bruger den selv 
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us