Living On Video Radio NRJ?

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Living On Video Radio NRJ?

Indlæg af amh »

Sad og hørte Radio NRJ tidligere idag, og de spillede en version af Living On Video, jeg ikke lig har hørt før. Den starter ala den i Tuning Traxx, minder lidt om den. Nogle som ved om det er remix, eller om det kun er NRJ som spiller den?
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Det er nok Noots Vocal Mix vil jeg tro
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Okay. Kan se den ikke ligger på Maxi singlen af Living On Video. Det er ikke den, men den minder meget om den, dog uden den stemme hen over, hyletonen er heller ikke så høj som den der er med i den du hentyder til.

EDIT: Tjekkede NRJ top 30, der er en som hedder Pakito Living On A Video så kunne forestille mig det nok er den.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

amh skrev:Okay. Kan se den ikke ligger på Maxi singlen af Living On Video. Det er ikke den, men den minder meget om den, dog uden den stemme hen over, hyletonen er heller ikke så høj som den der er med i den du hentyder til.

EDIT: Tjekkede NRJ top 30, der er en som hedder Pakito Living On A Video så kunne forestille mig det nok er den.
Det var nu os Pakito - Living On Video (Noots Vocal Mix) jeg mente :)
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Sig-Mund skrev:
amh skrev:Okay. Kan se den ikke ligger på Maxi singlen af Living On Video. Det er ikke den, men den minder meget om den, dog uden den stemme hen over, hyletonen er heller ikke så høj som den der er med i den du hentyder til.

Det var nu os Pakito - Living On Video (Noots Vocal Mix) jeg mente :)
Ah, okay. Kan også se der er en CDM ude, har du den evt.? :)
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Jeps, smider den op imorgen
EMR

Indlæg af EMR »

Har ikke så meget forstand på det med CDM, men ovenstående nummer blandt 3 andre er i hvert fald at hente her:
http://www.sendspace.com/file/lkm5vm

Beklager hvis jeg har taget fejl (:
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

EsMr skrev:Har ikke så meget forstand på det med CDM, men ovenstående nummer blandt 3 andre er i hvert fald at hente her:

CDM står for CD Maxi = Maxi single, med mere end blot 1 nr. på som regelt med remixes, CDS er en CD Single, hvor på der normalt ligger 1 track :)
EMR

Indlæg af EMR »

amh skrev:
EsMr skrev:Har ikke så meget forstand på det med CDM, men ovenstående nummer blandt 3 andre er i hvert fald at hente her:

CDM står for CD Maxi = Maxi single, med mere end blot 1 nr. på som regelt med remixes, CDS er en CD Single, hvor på der normalt ligger 1 track :)
Ahh, that made sense :D men var det den rigtige jeg uppede ?
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Ja, det var den rigtige du uppede :) Takker mange gange. Men hvad så med Lazard Living On Video ? Det er da næsten det samme?
Zivago

Indlæg af Zivago »

amh skrev:Ja, det var den rigtige du uppede :) Takker mange gange. Men hvad så med Lazard Living On Video ? Det er da næsten det samme?
Lazard - ja næsten samme trax.
Du skulle måske kigge i denne gamle tråd:

http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... ght=pakito

Zivago
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Indlæg af igloen »

læste forkert....
...::// Team AuG \\::...
Billede
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

amh skrev:

jeg troede da at en CDS indeholder højest 2 traxx, mens CDM indeholder min. 3 traxx.. det har jeg i hvert fald fået at vide..
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

chreddy1 skrev:En CDS indeholder højest 2 spor, mens CDM indeholder min. 3.
Det mener jeg også er den "regel" man som regel går ud fra, men det er lidt irrelevant til tråden..
tykke

Indlæg af tykke »

en cds inholder gerne radio og extendet mix.. til dem der ikke ved hvad extendet mix er så er det egentlig bare en længere version af sangen.. specielt djs er glade for extendet mixene da de nemmere at mixe sammen
tykke
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

...og til nørderne der bare ikke kan få nok :D

Originalen fra Trans X - den er fra 1983!

Old school holder 100%

Trans X - Living on Video
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
EMR

Indlæg af EMR »

Interessant Plys - takker ;)
Besvar