Det er en dame der har lavet sangen og synger den, hun synger noget med Roller thunding, eller noget i den retning i omkvæet !
Og værsgo!
Du skal kende country music !
Redaktør: Moderators
Hmm. lidt flere oplysninger, kunne være dejligt.
Kan du huske mere af teksten ?
Men Garth Brooks har i 1990 lavet en melodi der hedder "The thunder rolls". Den er der efterhånden mange der har indspillet.
Men nu skriver du at det er en dame der synger, og der kender jeg umiddelbart kun Tanya Tucker, som har indspillet "the thunder rolls".
Om det er den, det ved jeg ikke.Men prøv at se, om du kan huske mere af teksten, eller komme med andre oplysninger.
Zivago
Kan du huske mere af teksten ?
Men Garth Brooks har i 1990 lavet en melodi der hedder "The thunder rolls". Den er der efterhånden mange der har indspillet.
Men nu skriver du at det er en dame der synger, og der kender jeg umiddelbart kun Tanya Tucker, som har indspillet "the thunder rolls".
Om det er den, det ved jeg ikke.Men prøv at se, om du kan huske mere af teksten, eller komme med andre oplysninger.
Zivago
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Zivago: Nu du nævner Garth Brooks' "The Thunder Rolls" så kommer jeg lige til at tænke på en koncertoptagelse jeg så engang med Garth... Han spillede på et stadion med omkring 50.000-60.000 tilskuere... og alle sang med på "The thunder rolls"... Normalt er jeg ikke så meget til den type musik, men det lyder sgu godt når så mange synger med.. 
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
Haperen
TheJackal skrev:Zivago: Nu du nævner Garth Brooks' "The Thunder Rolls" så kommer jeg lige til at tænke på en koncertoptagelse jeg så engang med Garth... Han spillede på et stadion med omkring 50.000-60.000 tilskuere... og alle sang med på "The thunder rolls"... Normalt er jeg ikke så meget til den type musik, men det lyder sgu godt når så mange synger med..
Haha Nice nok, Men det er ikke Garth Brooks' "The Thunder Rolls" , har prøvet at hente den, men kan ikke finde hende tanya noget, Men tror det er den jeg søger