Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Min Xbox går i sort skærm når jeg tænder den, der er en fejl på XBMC, men jeg kan ikke komme ind på ftp'en og rette fejlen fordi den ikke vil boote op i XBMC.
Kan jeg brænde Dashboard ud på en CD/R også boote på den så jeg kan få adgang til ftp'en eller kan jeg på nogen anden måde komme ind i det oprindelige Mircosoft Dashboard?
Håber nogen kan hjælpe for det her er ret træls...
umiddelbart mener jeg at man kan hente en selfbootable skive på nettet, den sætter man bare i og genstarter så skulle den starte normalt op efter noget tid.
¨
Ellers så check at du ikke har lavet den legendariske fejl, sat gul stik indi hvid scart bag tv'et..
så der lyd men intet billede.. og der er jo ikke lyd i xbmc dashboard
Nej nej den kommer frem med det normale Xbox logo også har jeg sat den til at boot op i XBMC, men kom til at opdatere XBMC, men det hele gik i stå under FTP overførslen og det resulterede i at der var sort skærm da jeg genstartede... ehh..
Vil lige google lidt på om jeg kan finde en selfbootable disc til Xbox, men nogen som ligger inde med et link til en?