cue til winamp 5.32..?
Redaktør: Moderators
cue til winamp 5.32..?
nogen der har et cue plugin der virker til Winamp 5.32..? for den jeg havde i forvejen virker ik på den nye version
.. og har været så dum at slette installationsfilen til 5.24 som jeg havde før.. 
http://www.filehippo.com/download_winamp/
Hent en ældre version der, ligger i højre siden. Helt tilbage fra 5.08c ig frem til den nyeste.
Hent en ældre version der, ligger i højre siden. Helt tilbage fra 5.08c ig frem til den nyeste.
Hvad sker der for den nyeste lorte pis version af Winamp....
Den er total dårlig, så snart jeg åbner den og vil trække hele mit arkiv derover, så fryser den og lukke rhelt ned..
Har heldigvis også en ældre version liggende, men det er sgu da for dårligt at alting skal gøres ringere jo nyere det er.
De gamle fungerer fint.
Den nye kan man heller ikke bare sådan lige afinstallere uden det laver bøvl.. Sikk enoget PIS.
Andre som har haft bøvl med deres nyeste pis.. Og det er skide ærgeligt, eftersom jeg altid har sværget til Winamp.
Det ender jo med at man skal med p Itunes bølgen, som er det værste pis hidtil.
Den er total dårlig, så snart jeg åbner den og vil trække hele mit arkiv derover, så fryser den og lukke rhelt ned..
Har heldigvis også en ældre version liggende, men det er sgu da for dårligt at alting skal gøres ringere jo nyere det er.
De gamle fungerer fint.
Den nye kan man heller ikke bare sådan lige afinstallere uden det laver bøvl.. Sikk enoget PIS.
Andre som har haft bøvl med deres nyeste pis.. Og det er skide ærgeligt, eftersom jeg altid har sværget til Winamp.
Det ender jo med at man skal med p Itunes bølgen, som er det værste pis hidtil.
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Hoopstar skrev:nok det mest negative indlæg i mands mindeLunaPark skrev:......lorte pis....
.....total dårlig,..
....sgu da for dårligt at alting skal gøres ringere....
...Sikk enoget PIS....
...nyeste pis.. ...skide ærgeligt.... ....det værste pis hidtil...![]()
![]()
ahhh men er det ikke for dårligt da..
/Lunapark
Hvis i mangler gamle versioner af winamp kan i bare suge løs her: http://www.oldversion.com/program.php?n=winamp
--==Heller en god trekant, end en ond cirkel==--
jo det er fandme for dårligt at winamp som du ikke betaler for(går jeg ikke ud fra) bliver patchet! fy for fanden da!LunaPark skrev:Hoopstar skrev:nok det mest negative indlæg i mands mindeLunaPark skrev:......lorte pis....
.....total dårlig,..
....sgu da for dårligt at alting skal gøres ringere....
...Sikk enoget PIS....
...nyeste pis.. ...skide ærgeligt.... ....det værste pis hidtil...![]()
![]()
![]()
ahhh men er det ikke for dårligt da..
i'm the juggernaut, BITCH!
Det vil sige du bare skrev dit indlæg angående cue-plugin for sjovt?chreddy1 skrev:jeg er nu oss meget tilfreds med den nye.. endnu.. har ik oplevet problemer med den..
Angående mange sange i playlisten vil jeg aldrig vide om den går ned af. Har alligevel maks tyve sange i rotation af gangen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nej jeg skrev det ikke for sjovt.. jeg mangler stadig et cue plugin til den nye version a winamp.. og jeg har ikke noget imod den nye version af winamp..QrazyLeg skrev:Det vil sige du bare skrev dit indlæg angående cue-plugin for sjovt?chreddy1 skrev:jeg er nu oss meget tilfreds med den nye.. endnu.. har ik oplevet problemer med den..![]()
Angående mange sange i playlisten vil jeg aldrig vide om den går ned af. Har alligevel maks tyve sange i rotation af gangen.
http://www.guerillasoft.co.uk/mp3cue/
Problem solved, den der har altid virket og gør det stadigt og så er den officielt recomended af winamp.
Problem solved, den der har altid virket og gør det stadigt og så er den officielt recomended af winamp.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us

Ja det gjorde jeg køre enda med det lige nu, virker fint nok.
Jeg googlede efter cue til winamp fordi du manglede det og testede derefter 5 forskellige og fandt at det her virkede, derfor postede jeg det.
Og efter en nærlæsning af winamp forumet, så jeg at det også er det de anbefaler man bruger, så er ret sikker på det er din install der er noget galt med.
Jeg googlede efter cue til winamp fordi du manglede det og testede derefter 5 forskellige og fandt at det her virkede, derfor postede jeg det.
Og efter en nærlæsning af winamp forumet, så jeg at det også er det de anbefaler man bruger, så er ret sikker på det er din install der er noget galt med.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us