Nyt internet - men hvad og fra hvem?
Redaktør: Moderators
-
happyhansen
Nyt internet - men hvad og fra hvem?
Hejsa
Pga flytning til ny lejlighed her d. 1/12 skal jeg bruge et par råd omkring valg af ny udbyder til internet - og hvilken hastighed/løsning der kan anbefales.
Hvem er de mest solide på markedet i øjeblikket?
Hvad er bedst - pris/kvalitet/hastighed? (Kan sagtens leve med en 2 mbit forbindelse)
Håber at høre fra nogle af jer inden for kort tid.
Mvh
Happyhansen
Pga flytning til ny lejlighed her d. 1/12 skal jeg bruge et par råd omkring valg af ny udbyder til internet - og hvilken hastighed/løsning der kan anbefales.
Hvem er de mest solide på markedet i øjeblikket?
Hvad er bedst - pris/kvalitet/hastighed? (Kan sagtens leve med en 2 mbit forbindelse)
Håber at høre fra nogle af jer inden for kort tid.
Mvh
Happyhansen
ihvertfald ikke tele2.. TDC er nu også ganske fornuftigt.. og i hastighed skal man vel minimum ha 2 mbit i dl
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
jeg ville som udgangs punkt vælge en udbyder som med sender en router, med mindre du vil ud og købe en selv.
Nat i en router er en stor hjælp imod div. uheldige virus ting.
Vælger du cybercity synes jeg du skkulle tå tjekker om du kan få en 8mbit og så købe en solo løsning. SÅ får dui 8mbit/512 til en rimelig pris.
Nat i en router er en stor hjælp imod div. uheldige virus ting.
Vælger du cybercity synes jeg du skkulle tå tjekker om du kan få en 8mbit og så købe en solo løsning. SÅ får dui 8mbit/512 til en rimelig pris.
-
Method Man
-
happyhansen
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
ALDRIG støt TDC. Jeg har i min tid kun haft problemer med dem.! De suger big time. Cibercity virker sq, det er bare en elendig kundeservice man får derinde når vedkommende sigerKymze skrev:ihvertfald ikke tele2.. TDC er nu også ganske fornuftigt.. og i hastighed skal man vel minimum ha 2 mbit i dl
"Cibercity godag. De taler med DjMail"...... Dut dut dut dut dut
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
-
happyhansen
Hvad med disse?
http://www.fullrate.dk/
http://www.cph-metronet.dk/
Nogle der har erfaringer med dem?
http://www.fullrate.dk/
http://www.cph-metronet.dk/
Nogle der har erfaringer med dem?
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Som DJMail + flere andre - skrev, er CyberCity på markedet med Solo Bredbånd 8 mbit.
Har selv lige fået det, og der er fart på!
Oveni hatten har de skruet op for min upstream, så den nu er på 768, og ikke 512 som tilbudet lyder (uden mer pris!).
Det skyldes nogen tekniske detaljer på centralen, jeg ikke selv fatter hat af - men fedt er det, og meget stabilt.
Man giver dog afkald på al support via telefon og mail, hvis man vælger Solo bredbånd.
Selvfølgelig kan man klage sin nød, hvis der slet ikke er hul igennem.
Men de alm. tekniske problemer med router osv., får man ingen support på.
De har til gengæld masser af info på deres hp om stort set alt.
Og om det virker? - tjo - døm selv
--> Screendump
Jeg har den sammen med en telefoni løsning, og giver 498,-/md. for flatrate telefon og altså 8mbit/768 internet.
Har selv lige fået det, og der er fart på!
Oveni hatten har de skruet op for min upstream, så den nu er på 768, og ikke 512 som tilbudet lyder (uden mer pris!).
Det skyldes nogen tekniske detaljer på centralen, jeg ikke selv fatter hat af - men fedt er det, og meget stabilt.
Man giver dog afkald på al support via telefon og mail, hvis man vælger Solo bredbånd.
Selvfølgelig kan man klage sin nød, hvis der slet ikke er hul igennem.
Men de alm. tekniske problemer med router osv., får man ingen support på.
De har til gengæld masser af info på deres hp om stort set alt.
Og om det virker? - tjo - døm selv
Jeg har den sammen med en telefoni løsning, og giver 498,-/md. for flatrate telefon og altså 8mbit/768 internet.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Kan huske vi engang havde TDC, da vi ikke havde brugt forbindelsen i 1 uges tid, da vi havde været på ferie, havde det da bare nedgraderet den til det laveste, så vi undrede os over at den var så langsom, vi ringede ind, og han sagde han kunne se forbindelsen ikke havde været brugt i 1 uges tid, og de havde så sat den på det laveste uden at oplyse os om det, nøj hvor blev jeg også gal, da de bare havde nedgraderet den uden at sige noget så vi betalte for en 2 mbit og fik en 128/64 for pengene... Det er bare TDC...
Jeg har det så lige omvendt. Elskede mit TDC internet og bander og svovler mit Cybercity langt ind i helvede. Jeg har før skrevet om det herinde hvorfor og hvordan så den historie gider jeg ikke gentage.Deejay_Wonder skrev:ALDRIG støt TDC. Jeg har i min tid kun haft problemer med dem.! De suger big time. Cibercity virker sqKymze skrev:ihvertfald ikke tele2.. TDC er nu også ganske fornuftigt.. og i hastighed skal man vel minimum ha 2 mbit i dl
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright