cue til winamp 5.32..?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

DoMiNaToR skrev:Ja det gjorde jeg køre enda med det lige nu, virker fint nok.

Jeg googlede efter cue til winamp fordi du manglede det og testede derefter 5 forskellige og fandt at det her virkede, derfor postede jeg det.

Og efter en nærlæsning af winamp forumet, så jeg at det også er det de anbefaler man bruger, så er ret sikker på det er din install der er noget galt med.
tjaah, må bare ominstallere winamp.. når jeg engang gider ta mig sammen til det..
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

.cue virker stadig fint for mig også...

Til gengæld er skriften skiftet i displayet på selve "forstærkeren" nogen gange. Har I andre også oplevet det og hvordan i alverden slipper jeg af med det?
Skal man skrive noget her?
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

raffay skrev:Til gengæld er skriften skiftet i displayet på selve "forstærkeren" nogen gange. Har I andre også oplevet det og hvordan i alverden slipper jeg af med det?
ATror jeg har det samme problem. Hos mig sker det når der indgår et nationalt tegn - æ, ø, å, û osv.... Ved ikke om det er det samme hos dig?
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Godt spottet... Den gør det hvertfald ved de danske tegn, men også tegn som "½" og "&" og andre "Alt + tal"-tegn. Ideen fra Winamps side er vel go nok... bare belastende at se på.
Skal man skrive noget her?
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

raffay skrev:Godt spottet... Den gør det hvertfald ved de danske tegn, men også tegn som "½" og "&" og andre "Alt + tal"-tegn. Ideen fra Winamps side er vel go nok... bare belastende at se på.
Mener at jeg kan huske en version (5.x), hvor den ikke gjorde det - kan bare ikke huske hvor langt tilbage vi skal... :roll:
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Magen til nyt lort skal man lede længe efter!!!! Nåede ikke engang at afspille den første sang inden jeg fik en fejlmelding, så nu er jeg gået tilbage til en gammel version det ved man hvad
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Zukot skrev:Magen til nyt lort skal man lede længe efter!!!! Nåede ikke engang at afspille den første sang inden jeg fik en fejlmelding, så nu er jeg gået tilbage til en gammel version det ved man hvad
Jamen det er jo NETOP det jeg siger......
Det er sgu da utroligt at sådan et program skal ødelægges...
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

DoMiNaToR skrev:http://www.guerillasoft.co.uk/mp3cue/

Problem solved, den der har altid virket og gør det stadigt og så er den officielt recomended af winamp.
Sejt nok. Virker med min v 2.76. Tak for ideen :D
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

nåå.. jeg har fundet et andet cue plugin der virker.. ellers tak Domin ;)..
Besvar