Here we have the new upcoming hit of 3 guys from Sweden called
Kobojsarna...
Kobojsarna - Sång om Ingenting
This song has potential to be a hit in Sweden and Denmark..
This style is Dance/trance hope you people like it...( Basshunter style)
Swedens biggest webradiostation ( Radio Seven) have this song as the weeks
Smash hit ( and people love it) (www.radioseven.se)
ENJOY!!!
Hope you`ll like it
Måske et dumt spørgsmål, har lige hentet sangen ved at trykke højreklik-> gem destination som.
men filen er en PHP fil, så kan ikke åbne den i itunes. Hvordan får jeg den som .mp3 ?
...alligevel kan jeg ikke lade vær med at være misundelig på vores kære naboer. Jeg må sige at jeg syns at den her sang holder - ikke i længden - men så absolut til en julefrokost eller to. Fordi den ligesom Boten Anna kan det, som DJ Ötzi også mestrede, nemlig at lave noget glad-i-låget musik som man kunne hoppe rundt på bordene til i en 180's hestes. Nogengange er bass og lidt spas sku i orden så fuck om produktionen er straight-outta-Ejay.
Kald mig bare tonedøv reservesvensker, men igen, jeg syns jo oss at Cisco Kid - Pizzaman var fed i sin tid?
Nu må DK da snart svare igen med et one hit wonder dance-act i stil med Basshunter eller dem...
Nu må vi igang!
Iøvrigt synes jeg det er lidt skægt med Basshunter - Boten Anna alle hader sangen men der er nu ikke en eneste som ikke kan fortælle mig at de ikke trippede med på den i en 3 grads brandert sidste sommer...
Til dem som ikke nåede at få den kan den hentes her...
Cokeline skrev:
Iøvrigt synes jeg det er lidt skægt med Basshunter - Boten Anna alle hader sangen men der er nu ikke en eneste som ikke kan fortælle mig at de ikke trippede med på den i en 3 grads brandert sidste sommer...
Til dem som ikke nåede at få den kan den hentes her...
Mit had til Basshunter er så åbenbart stærkere end gennemsnittet
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.