søger paris hiltons nye cd
Redaktør: Moderators
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
søger paris hiltons nye cd
søger hendes nye cd... kærsten har spurgt efter den
-
PinK^^ShadoW
-
PinK^^ShadoW
Der er da også kommet et par halvgode houseremixes ud af det så hudt jeg visker.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Re: søger paris hiltons nye cd
yeeeeaaaa rightPinK^^ShadoW skrev:... kærsten har spurgt efter den
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
Hvorfor laver du OT, raffay ? For at forøge dit postcount, eller hvad ?raffay skrev:yeeeeaaaa rightPinK^^ShadoW skrev:... kærsten har spurgt efter den
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Der kunne man jo så sige det samme om dig nusnabelfisk skrev:Hvorfor laver du OT, raffay ? For at forøge dit postcount, eller hvad ?raffay skrev:yeeeeaaaa rightPinK^^ShadoW skrev:... kærsten har spurgt efter den
BØH
Folk forstår bare ikke humor som i gamle dage.
(jeg synes der var en der var ved at indhente mig i antallet af posts, så blev nødt til at skrive herinde igen. Folk brokker sig hvis man bare sletter deres indlæg)
(jeg synes der var en der var ved at indhente mig i antallet af posts, så blev nødt til at skrive herinde igen. Folk brokker sig hvis man bare sletter deres indlæg)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
OT? postcount? Nej det tror jeg skam ikke... Synes bare det er tit man ser folk der søger til sin "kæreste", sin ven eller sin klasselærer... Hvorfor ikke bare "søge"? Hvis der er en der req'er noget jeg ligger inde med, så smider jeg det op uanset hvad personen skal bruge det til. Desuden synes jeg bare det var skægt at skrive til "sin kæreste", måske for at dække over sin modvilje til at lade andre folk vide at man gerne vil lytte til Paris. Min kommentar var bare lige en lille sarkastisk bemærkning, for min skyld kan folk req hvad de vil 
Men lad det nu ligge... Jeg skal nok fremover kun skrive hvis jeg har noget at uploade. Ellers vil det måske blive tolket som OT...
Men lad det nu ligge... Jeg skal nok fremover kun skrive hvis jeg har noget at uploade. Ellers vil det måske blive tolket som OT...
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
-
PinK^^ShadoW