Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Har installeret Vista RTM på min computer, og alt kører upåklageligt, ud over at jeg ikke kan åbne de fleste af mine spil pga d3dx9_30.dll mangler og i andre spil som fx WoW kører jeg 3 fps.
Min computer er mere end stor nok til at skulle kunne klare lortet...
Mistænker lidt mit ULi chipset, da det i forvejen har problemer med lan'et, og derfor måske også nogen probs med AGP-porten - nogen der kan bekræfte/afkræfte det?
Kan også være DirectX 10 der er fucked - nogen der ved om man kan finde en dl af det nogen steder?
Du er nok klar over det, men DX10 er jo helt omskrevet, det betyder at den kun er begrænset bagudkompatibel (den "emulerer" DX9) og der er endnu ingen spil på markedet som er lavet specielt til DX10.
Jeg har selv kørt Vista i cirka 2 mdr. nu, og jeg har valgt at installere XP ved siden af og så dual boote.
Personligt havde jeg også meget få spil der fungerede tilfredsstillende under Vista.