Dual boot

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
mathiash

Dual boot

Indlæg af mathiash »

Jeg kunne godt tænke mig at få OSX på min pc og så har jeg fundet denne guide. Nogen der har tips til at gøre det, eller vil hjælpe mig med at oversætte/forstå guiden?

På forhånd tak :D
mathiash

Indlæg af mathiash »

anyone?
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

hvorfor vil du have OSX på din PC? Hvis det er fordi du vil prøve noget nyt, så installer linux eller prøv en knoppix.

Hvis du absolut vil have OSX så køb dig en mac i stedet for.!
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Der har lige været en kanon god artikel i Alt om Data, om hvordan man afvikler flere styresystemer under windows. Det var i nr. 16, og lur mig om det nye nummer nok er kommet. Måske en tur på skolens bibliotek eller en ven kunne hjælpe dig.

Men programmet der blev anbefalet, hed Virtual PC 2004. Der var en fyldestgørende forklaring til det meste på dansk, og endda et tilbud om at downloade fra deres hjemmeside, men jeg kan se at koden i bladet ikke duer mere. Ellers havde jeg smidt det op sammen med det her svar.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Windows på en MacBook:
http://newz.dk/redir.php?id=20762
Newz skrev:Måske ikke så overraskende kunne man konkludere, at man ikke får så meget for pengene hvad angår hardwarespecifikationerne
Måske lidt 180° agtigt.. Men kan ikke rigtigt se formålet med det hele.
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Ja. En norsk 180'...
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Skide fjeld-aber... Hvad er der nu galt i ordet Bluetotth... > Blåtann er integrert
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Bluetooth er så opkaldt efter harald blåtand så kan være derfor de vælger at holde ved det :-)

Og så får du lige den her også hvis du nu skulle ske ikke at vide hvem han er :-P

Harold Bluetooth Gormson (Old Norse: Haraldr blátönn Danish: Harald Blåtand, Norwegian: Harald Blåtann, German: Harald Blauzahn) (c. 958 – November 1 986), sometimes Harold II, succeeded his father Gorm the Old as king of Denmark in 958 (or 959) and was king of Norway for a few years, probably around 970.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Besvar