Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
goafreak skrev:Peaches? Er det ikke dem med Rosa Helikopter? :\
Jo, det vil jeg da sige. Ved ikke lige helt hvad Polle mener.
Du kunne jo eventuelt tjekke de links jeg har postet og se hvilken Peaches det er som bliver omtalt i det her topic.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
naRf skrev:Okay, så der er to bands der begge hedder "Peaches"?
Er du seriøs?
Netop mit point, derfor jeg også spørg naRf om han er seriøs når han ikke kan regne ud at det drejer sig om 2 grupper
Netop mit point, derfor jeg også spørg naRf om han er seriøs når han ikke kan regne ud at det drejer sig om 2 grupper
Så kan jeg da også godt svare ja, på goafreaks spørgsmål?
Tror vi snakker ved siden af hinanden, så bare glem det
Kunne egentlig godt regne ud, at Peaches (Rosa Helikopter) ikke har lavet en sang der hedder Fuck The Pain Away. Så det var egentlig for sjov. Men hold da kæft en lousy sang alligevel